måndag 22 oktober 2012

Snygga badkar

Som jag skrev igår så har jag mycket idéer. Men det är inte bara jag. Som kommer med idéerna menar jag...
Vi har 3 badrum och 2 av de har duschar. Vi valde att göra bastu oxå i den lite större toan. Häromdagen tyckte minstingen att "vi måste ha ett badkar"!
Då kom vi på att det skulle vi kunna ha. I den lilla toan. Om vi tar bort duschen där. Den duschen som ingen vill använda längre...
Givetvis var jag tvungen att kolla lite ;)
Och hittade en massa fina badkar på Sköna Hem´s sida. 





Tänk att kunna ligga i ett badkar och blicka ut över nån vacker utsikt...
Kommer definitivt inte bli så här :) Och det kanske inte bli nåt badkar heller. Inte just nu i alla fall. Mycket annat som ska göras. Och lägga pengarna på...
Men drömma kan man. Det är jag duktig på ;)


Nu har ny vecka börjat. Igen! Kort fredag denna vecka för mig. Känns lättare, redan på måndagen.

Hoppas ni fått en bra start på denna veckan! Vecka 43!
Kram Suss

11 kommentarer:

  1. Jag är också duktig på att drömma!
    Tack för fin inspiration! Vi har ett litet badrum med toalett och dusch, och så har vi ett stort badrum som bara är ett skal, än så länge ;) Där ska det bli toa, dusch och badkar, så har vi ett blivande basturum, där det blir bastu och dusch... Så det passar utmärkt med lite badrumsinspiration, tack!
    Ha en fin ny vecka!
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  2. Wow...Bild nr2 fastande jag för av dessa,annars vill jag ha en stor Zinkbadbalja :)
    Ha en fin dag/Kram

    SvaraRadera
  3. När vi flyttade hit var jag så lycklig över badkaret, "åååhhhh där ska jag ligga och mysa minst en gång i veckan...."
    Ja, jag har väl badat kanske 1 gång i månaden iallafall.....och då med lilla Fröken bus.
    Önskar tiden fanns att kunna lägga sig där oftare, men oftast så blir det ju tyvärr bara en snabbdusch =(
    Men mysigt är det när man väl tar sig tid.
    Hoppas du får en härlig start på veckan, Kram Malin

    SvaraRadera
  4. Jaa visst är det kul att fantisera och drömma sig bort hur man vill att det ska se ut! Tyvärr kostar allt så himla mycket jämt! men drömma kostar ju inget! Vi har ett bubbelbadkar som knappt används mer än kanske fem ggr/år och vi som skulle bada så himla mycket!

    Kram helena

    SvaraRadera
  5. Mysigt med badkar. Vi har inget nu, det togs bort när vi byggde om badrummen. Sonen vill gärna bada, men precis som du skriver så är det mycket annat som man behöver lägga pengarna på.
    Ha det gott.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  6. Härliga bilder på fina badkar. Ja drömma kan man ju alltid göra :). Ha en bra vecka du med! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  7. Vilka underbara badkarsbilder, badkar är ju så härligt att ha så här i hösttider:)

    Kram Åsa

    SvaraRadera
  8. Vilka läckra kar! Jag saknar vårt mycket men, men så kan det vara ibland!
    Fortsätt att drömma, tillslut blir det något av dem!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  9. Älskar att bada badkar speciellt på hösten och vintern kram Diana

    SvaraRadera
  10. Vi byggde nytt badrum när vi flyttade in i huset och det är så härligt att krypa ner i ett varmt bad ibland.

    Vilka härliga bilder du visar hade visst missat nått inlägg här!

    Nu ligger du på min blogglista så nu kommer jag inte missa dina inlägg!

    Ha en bra tisdag!

    Kram Johanna

    SvaraRadera