tisdag 26 september 2017

Ballongerna...





Ballongerna. 
De fina ballongerna i glas som jag fick när jag fyllde (vilket är ett tag sen....) har äntligen kommit på rätt plats. Nu hänger de där i sovrummet som det var tänkt för länge sen...





Denna veckan är jag hemma själv. Helt själv. Ingen Svea heller. Mannen min åkte tillbaka till stugan igår igen. Strul med en del saker så han behövde vara där. Och roligare för Svea att vara där och få sällskap hela dagarna. För att hon skulle slippa åka bil (vilket hon inte alls tycker om) så bodde hon en natt hos Gustav i Halmstad. Så för mig är det väldigt tomt, utan både man och vovve.

Jag får lite mer gjort här hemma i alla fall men nu ska jag krypa ner i sängen med en stor kopp te och kolla på serier.


Ha en fortsatt fin kväll!
K R A M




13 kommentarer:

  1. Men åhhh så fint! Har aldrig sett liknande. Supersnyggt! Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  2. åhh va fint det blev ! du har ju Alltid så fint <3 Förstår det känns konstigt men dagarna går fort snart ser du dem igen . må så gott i veckan bara några dagar kvar nu kramar fina du kram ullie

    SvaraRadera
  3. Blev så snyggt i ditt sovrumsfönster.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  4. Vilka häftiga ballonger! Vart har du hittat dom?

    Hoppas Svea mår bättre nu.
    Ha en toppen helg!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  5. Vilka läckra ballonger. Verkligen jättefina! De har jag aldrig sett tidigare.

    KRAMAR Anna

    SvaraRadera
  6. Vilka läckra ballonger ;))
    Höstrusk hos oss idag, vill inte gå ut, så här har jag tvättat och skall snart köra
    ett yoga pass ;))...hösten är fin...men när det är sol !!
    Kram bia

    SvaraRadera
  7. Men åh vilka roliga ballonger! Har aldrig sett!
    Kram och hoppas din ensamma vecka blev bra ändå...
    /maria

    SvaraRadera
  8. Mysigt med en kopp te och serier också! Ballongerna var väldigt fina! Kram Pernilla

    SvaraRadera
  9. Å så fina ballonger.
    Förstår att det känns tomt och tyst. Kram.

    SvaraRadera
  10. Hej! Superfina ballonger, riktigt fina! Ibland är det skönt att vara alldeles själv men det är jag aldrig....:o
    Önskar Dig en ny finfin vecka, kram Kate

    SvaraRadera
  11. Så fina ballonger.
    Önskar dig en fin kväll
    Kram Pia

    SvaraRadera