fredag 9 november 2012

Freeedag!

Bästaste dagen är här!
Så skönt med helg!
Hade min korta fredag idag. Har varit på ett besök hos frisören. Ny mörk färg och en rejäl klippning. Tyckte jag i alla fall...

Idag har jag tagit med mig kameran till köket.
Bilderna till dagens inlägg får bli därifrån. Varför?
Idag har vi bokstaven I.




I som i Ismaskin.
I som i Is.


Ett kort gympass är avklarat. Vovvarna väntar på promenad. Kvällsmat ska lagas. Dammsugarn måste det dansas runt med. Och mannen ska det fjäskas för!
Vill ha väggen spacklad. Den som jag har tänkt måla. Länge...


Sen! Sen tar vi fredagsmys! Love it!!
Underbar fredagskväll till er, kram kram

22 kommentarer:

  1. Fina bilder i ett härligt inlägg!
    Ha en trevlig kväll!
    Melodys matte

    SvaraRadera
  2. Ett frissabesök sitter aldrig fel, jag brukar bli som en ny människa!
    Det är kul att spackla, lite avkoppling när man står där och stryker ut...

    kram o trevlig helg

    SvaraRadera
  3. Har också slingat till det, håret alltså.
    Så fina bilder från ditt superfina kök.
    Önskar dig en riktigt fin kväll
    Kram
    AC

    SvaraRadera
  4. Lyx med frisörbesök.
    Hoppas ni får en mysig kväll och en riktigt skön helg, Kram Malin

    SvaraRadera
  5. Vad du står i! Undrar om du gått ner i vikt så som du ligger i med träningen!? Ha en mysig kväll, jag skulle också behöva fjäska!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  6. gud så gott med besök hos Frisören!!!
    Fint i köket du har:)
    Ha en MYSIG kväll Tjejen
    Här sover redan pojkarna, vilda sitter och leker här i jämte,
    medans mannen är ute å äter med jobbet,
    Blir en lugn kväll med popcorn och FILM!!!
    KRAM KRAM

    SvaraRadera
  7. Spännande med ny frisyr! Vilket FINT kök ni har! Verkligen supersnyggt! Trevlig helg//kram maria

    SvaraRadera
  8. Viaat är det skönt med fredag.Njuter. Jättefint kök. Ha en mysig fredag med familjen. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  9. Tänkte att ditt tema var ”i köket” men is är ju minst lika bra! Och fint! Ha en mysig fredag!

    SvaraRadera
  10. Skönt med frissabesök.WoW vilket härligt o mysigt kök ni har bara så fint.Ha det bäst .Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  11. Vilket fint kök ni har, och ismaskin mmmm!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  12. Is är gott när det är varmt ;)
    /Anneli

    SvaraRadera
  13. Fint kök ni har och härligt, jag var till frissan i måndags, så skönt att få känna sig lite vinterfiiin =D

    SvaraRadera
  14. Vad fint ni har det:) Vovvar väntar alltid på prommenad:))) Frissan var jag hos i veckan och det är verkligen lovely:)) Ismaskin skulle jag gärna vilja ha. Stor kram Anne

    SvaraRadera
  15. Va skönt ! Både träningen och frissan!! Ismaskin skulle jag med vilja ha!!:) kram

    SvaraRadera
  16. Ni har det så himla fint!!! Wow. Vilket hem!

    Och ja, fredag är bäst! Jag är glad glad glad för att det är helg.

    Ha det så fint och njut av sköna dagar. Frissan är så skönt!

    Kram!
    Lotta

    SvaraRadera
  17. Älskar ditt kök Suss så hima fint och hemtrevligt.Ha en härlig lördag kram Diana

    SvaraRadera
  18. Väldigt fint kök! Hela ditt hem! Ha en fin lördag! Kram Nilla

    SvaraRadera
  19. Wow...Vilket Kök!!!!
    /Kram pårej ♥

    SvaraRadera
  20. Heja dig som tränar!!! Duktig du är! Jättefina foton från ditt kök, så fint du har det! Och vad himla praktiskt med en ismaskin, det skulle jag också vilja ha - lyllos dig:))))

    Kraaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  21. Vilket fint kök du har! Och vad skönt med träning... och fredagsmys! Hoppas din helg blir fin!

    SvaraRadera
  22. Hemtrevligt kök du har! Duktigt med träning

    Hoppas ni hade en mysig fredag och får en mysig lördag!

    Kram

    SvaraRadera