söndag 23 december 2012

Fjärde ljuset är tänt...

...och det är dan före doppardan...

Jag var uppe ganska tidigt. Tände ljus. Drack te och myste i soffan medan mina killar fortfarande sov tungt. Slog in julklapparna färdigt. Oj vilken tid det tog. Fler än jag trodde ;)
Har gjort det sista julgodiset oxå.




Nu ska jag hälsa på min farmor. Åka till stan och köpa en blomma. Sen får det bli ett träningspass efter allt julgodis...

Ikväll blir det uppesitarkväll!


Ha en härlig dan före doppardagen!!
Kramisar till er





Dagens träning:
35 min styrka ben
10 min crosstrainer







21 kommentarer:

  1. Här blir det också uppesittarkväll med bingolotto o herr Bylund ,fniss...man hoppas på storvinst,hahaha
    GOD JUL önskar jag dej!
    Kram bia

    SvaraRadera
  2. Sååå mysigt...
    **God Jul** vännen/Julkraaaaaaam ♥ ...

    SvaraRadera
  3. Mysigt! Önskar dig en riktigt God Jul, kram

    SvaraRadera
  4. Vi ska också titta på uppesittarkväll. Håller på att slå in klappar nu, tycker det är så mysigt:)).
    Önskar dig och de dina en riktigt God Jul.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  5. En riktigt GoD JuL till dig!
    Kram
    Annlin:s

    SvaraRadera
  6. Mmm så mycket gott du ställt fram ;)

    Önskar dej en riktigt GOD JUL!
    Kramar

    SvaraRadera
  7. Härliga Suss en riktigt God Jul önskar jag dig o dina killar. Julkramisar Tina

    SvaraRadera
  8. En mysig dag!

    Önskar dig och dina kära en riktigt God Jul! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  9. Mysigt
    Ha en en riktigt skön jul
    Kram Ewa

    SvaraRadera
  10. Men jag har ju glömt köpa skumtomtar....
    Ha en riktigt skön och God Jul!
    Kram
    Melodys matte

    SvaraRadera
  11. En riktigt skön jul önskar jag dig, Karin

    SvaraRadera
  12. Önskar dig och din familj en riktigt fin jul!
    Kram!

    SvaraRadera
  13. Vill önska dig & de dina en riktigt GOD JUL

    Varma kramar Åsa

    SvaraRadera
  14. En magisk god jul önskar jag dig & de dina....julkramar från Maria

    SvaraRadera
  15. God jul, hoppas ni får en riktigt mysig dag, Kram Malin

    SvaraRadera