söndag 22 juni 2014

Söndagsbilden






Min söndagsbild denna söndag är från förra söndagen då jag äntligen fick besöka Zetas!
Har ju sett så mycket snyggt därifrån och brukar kika på Victoria Skoglunds blogg och när hon är med på Nyhetsmorgon på TV4.
Och det var ju som jag anade, hur mycket snyggt som helst. Vad jag önskar att plånboken vore större så jag hade kunnat handlat vad jag ville där inne ;)

Fler söndagsbilder hittar ni förstås hos Fabriken!








Minstingen med söta flickvännen var också med.




Klänning Soya Concept - Sandströms
Converse - Intersport
Väska - Gina Tricot

En nöjd mamma kom ut med en kasse med några småsaker i alla fall :)



Idag skuttade vi upp tidigt. Redan klockan 10 kommer Stockholms besök på fika. Det är mannen min´s systerdotter med familj och kompisar. Samma tjej som vi firade förra helgen och de har nu varit här hemma på midsommarfirande. 
Och än så länge skiner solen så jag hoppas vi kan sitta ute.

Dags att göra färdigt marängtårtan som jag visar er en annan dag.
Kram och fin söndag till er!





28 kommentarer:

  1. Kul att komma till Zetas, ett fantastiskt ställe. Håller med dig hade gärna plockat med mig en hel del hem.....Snygg som tusan är du vännen. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  2. Åhh, dit hade jag gärna velat åka till. Kan tänka mig att det fanns en hel del att vilja ta med sig hem där ifrån. Och lika snygg som vanligt är du...
    Önskar Dig en finfin dag med nära och kära.
    Söndagskram från Kate

    SvaraRadera
  3. Zetas är ljuvligt ...
    & så fina ni är/Kram & ha en skön Söndag!

    SvaraRadera
  4. Åh, dit vill jag med! Vilka vackra bilder, för att inte tala om det unga paret, så fina :)
    Snygg väska du har, varifrån?

    Kram och ha en riktigt go söndag,
    Catta

    SvaraRadera
  5. Zetas står på min beökslista också... Den här sommaren ska det allt bli av!!!
    Kul att du unnade dig några saker, är förstås nyfiken på vad det var!
    Ha en skön söndag!

    SvaraRadera
  6. Någon gång skulle jag vilja till Zetas också.
    Så fina bilder på er också

    Ha en fin söndag. // Lissen

    SvaraRadera
  7. Jamen precis, man går verkligen bananas på det där stället. Så vackert!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  8. Vilken härlig trädgårdsinspiration. Kram.

    SvaraRadera
  9. Härliga bilder från Zetas...skulle vilja besöka detta ställe snaaart!!!......ha en fin söndag!
    Kramisar bia

    SvaraRadera
  10. Ja men visst finns det fina saker där! Vilka fina bilder du bjuder på! Både på dig och själv och din dotter!

    Kram Malin

    SvaraRadera
  11. Nä men förlåt det var ju din son och hans flickvän - läste visst lite snabbt! Båda är såklart jättefina! :-)

    SvaraRadera
  12. Underbara Zetas! Önskar jag hade lite närmare dit men de har ju en fin webshop också som tur är :) Härliga bilder! Kram

    SvaraRadera
  13. Oj så mycket fint det verkar finnas på Zetas! Hoppas att jag får möjlighet att besöka den butiken någon gång. Så fina ni är! Både du, sonen och flickvännen.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  14. Hela förra sommaren sa jag att jag skulle till Zetas men det blev inte av men i sommar ska jag banne mig dit!
    Ser ut att finnas mycket fint!

    Så glad jag blev att du tittade in på den nya bloggen=))
    Kram Hannis

    SvaraRadera
  15. Det där stället skulle jag gärna vilja besöka... men det är synd det där med plånboken, undra om man kan skaffa en större? :-)

    SvaraRadera
  16. Dit har jag alltid velat åka men ännu aldrig lyckats. Såg ju alldeles fantastiskt ut ju.
    Kram

    SvaraRadera
  17. Har bara besökt Zetas en gång. Men jag hade svårt att slita mig. Det blev både lunch, shopping och bilder med hem. Kram Anita

    SvaraRadera
  18. Många fina saker och habegäret fick näring!
    Allt gott
    Anette

    SvaraRadera
  19. Att få komma till Zetas står även på min önskelista och jag hoppas på tur en vacker dag. Härliga drömbilder du bjuder på.

    Kram Anna

    SvaraRadera
  20. Detta Zetas är jag så nyfiken på. Jag hör så mycket gott om det och det ser super mysigt ut. Kram Anette

    SvaraRadera
  21. Ja men dit vill ju jag med! Förstår att du är nöjd. Ser fint ut allt. Vad ligger det i påsen...?

    SvaraRadera
  22. Vad härligt när man hittar en butik som man bara älskar. Tyvärr tillåter ju inte ekonomin en att frossa ohämmat som man hade velat.

    SvaraRadera
  23. Åh jag var där för några veckor sedan, älskar Zetas! Den hamnarhelt klart topp tre när gäller butiker med inredning. Och när det gäller blombutiker så kniper den förstaplats alla gånger.

    SvaraRadera
  24. Dit skulle jag vilja åka :) Wow så mycket fint.
    Hoppas du har det toppen. Kram kram

    SvaraRadera
  25. Lycka! Måste vara the place to be just vid denna årstid...!
    Följer Victoria på IG och hon kan verkligen konsten med växter...hade man haft en bråkdel bara ;)

    Sommarsnygg e du ! Här är det bara att stoppa undan klänningarna igen verkar det som, smög iväg på jobbet tidigt och termometern visar.... 4,5!!!! WTF i juni, morr

    Ha det fint, Kram P

    SvaraRadera
  26. Vågar man säga att man aldrig varit där? Måste ta reda på vilka sätder den här härliga butiken finns i... Fina bilder! Ha det gott!

    SvaraRadera
  27. Åå vad roligt med Zetas! Jag var förbi igår i hopp om att det skulle vara öppet, men det var det dessvärre inte. Jag hamnade på Ikea, där resten av Stockholm också var... huuua! Kram och ha en fin dag.

    SvaraRadera
  28. Ett underbart ställe att besöka, man vill ha allt och lite till.. Å vad fräsch du ser ut!
    Hoppas du hade en fin midsommar!

    Men du tjejen.. jag tror du har missat nåt, kolla in den här länken ;-)
    http://www.vitaestilo.se/2014/06/12/vinnarna-till-kickstarts-boken/


    Kram
    Helen

    SvaraRadera