fredag 8 mars 2013

Vinst och lite hjälp...





Vinsten!
De omtalade böckerna :)
Perfekt med nya böcker nu när jag precis läst ut den andra.
Böckerna vann jag på bloggen Vit dröm.



Och lite hjälp...

...till utmaningen!
Ett par nya löparskor. De kan nog inte ta mig runt en mil men det är en stor fördel med ett par bra skor ;)




Dessa kan jag rekommendera för de som är lite "plattfotade" som jag, Asics GT-1000. 
Jag klickade hem dem från Zalando.


De ska med till gymet efter jobbet, idag blir det löparbandet ;)

Sen blir det fredagsmys! Underbart!


Njut nu av denna underbara fredag!
Kramisar




23 kommentarer:

  1. Grattis till vinsten & vilka fina bra skor :)
    Ha en underbar Fredag/Kram

    SvaraRadera
  2. Grattis till vinsten! Vilka bra skor, det är viktigt. Jag har så dålig kondis, och är kass på att jogga. Men i somras köpte jag jättebra skor, och då blir det lättare:)).
    Ha en fin helg.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Grattis till vinsten!
    Ha en skön fredag och Kvinnodag.

    Kramar Anna

    SvaraRadera
  4. Oj vilken fin vinst du fått!!!
    Härliga skor också...jag köpte ett par "walking shoes" i somras som jag går på löparbandet med och ute också...jättebra skor (puma)
    Nu ska vi snart åka, så jag önskar dej en mysig helg vännen!!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Grattis till vinsten. Bra skor är ett måste när man ska gå eller springa. Ha en härlig fredag vännen. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  6. Grattis till vinsten.
    Önskar dig en underbar fredag!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Greattis till vinsten! Har precis läst ut sista boken... Magisk triologi!! Så ikväll tänker jag dricka bubbel med min man , så får vi se vart det kan leda...*blink*
    Föredrar helt klart asics på löparskorna!!
    Önskar Dig en toppenfredag, kram Kate

    SvaraRadera
  8. Grattis till vinsten och trevlig helg!

    SvaraRadera
  9. Grattis till din fina vinst :)
    Asics har otroligt bra skor, jag har haft några par och kommer verkligen inte byta märke nästa gång det är dags för nya.
    Ha det så svettigt på gymmet och en underbar kväll sen.
    Stor kram
    Jessica

    SvaraRadera
  10. Grattis till fin vinst!!!
    Har köpt första delen, nu ;)
    Ha en riktigt fin helg!
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  11. Oj vilken vinst! Nu är det bara för dig att omslukas av Mr Grey! Snygga skor, jag behöver nya skor också, mina är minst tio år gamla!
    Ha en mysig kväll!
    Kram helena

    SvaraRadera
  12. Grattis till vinsten! Jag har inte läst de där böckerna men alla pratar om dom.
    Jag har också sådana där skor och de är "gör" bra ;)
    Kram
    Anneli

    SvaraRadera
  13. Men grattis, den vinsten hoppades ju jag på. Men syrran har de böckerna så lånar dem av henne nu då. Annars vet jag ju var ni bor ;)
    Härligt med nya skor. Jag kan bara ha nike's joggingskor, och hade tur och fyndade nya i Italien för halva priset mot här hemma.
    Hoppas ni får en riktigt mysig fredag. Kram

    SvaraRadera
  14. Ha en bra kväll.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  15. Känner mig lite avis på dig som har lyckan kvar att få läsa de böckerna...nu får jag vänta till filmen. Önskar dig en mysig fredag krams m

    SvaraRadera
  16. Riktiga skor är A och O! Jag har också asics

    Grattis till vinsten!!!
    Tack för din grattis hälsn!
    Ha en fortsatt härlig kväll
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  17. Grattis till vinsten! Bra tips på skor, måste köpa nya då mina älskade har gjort sitt nu.
    Ha en härlig fredagskväll
    Kram

    SvaraRadera
  18. Grattis till vinsten och gött ned nya skor:)
    Kram

    SvaraRadera
  19. Fin vinst. En del har tur..
    Kram Eva

    SvaraRadera
  20. Nya dojjor är alltid ett bra tecken! Nu ska de bara skitas ner också så det syns att de är välanvända. :) Kram

    SvaraRadera
  21. Grattis till vinsten. Skulle också vilja ha lite nya böcker nu. Kram.

    SvaraRadera
  22. Grattis håller precis på att avsluta nr 2, ha en härlig lördag raring kram Diana

    SvaraRadera
  23. Å, vilken bra vinst! De böckerna ska jag också läsa så småningom, fast på svenska... har inte tålamod att läsa engelska böcker! Och vad bra med nya skor, ska också köpa det framåt våren har jag tänkt, men nya walkingskor står högst upp på listan, sliter ut ett par varje sommar! Grattis igen på din dag//kram maria

    SvaraRadera