torsdag 24 juli 2014

Semesterkvällsmat!







Ikväll äter vi grillade hamburgare med fetaost och bacon i, så gott! 
Till detta en cole slaw och dressing efter Doggelitos recept.






Har jobbat halva denna arbetsvecka nu :) Skönt att det är fredag imon sen en veckas semester till. 
Jobbet kändes verkligen bortglömt, även att gå upp vid kl 5, men jag kom in i det snabbt och ganska mycket att göra så dagen gick fort.


Killarna är hemma så nu blir det hamburgare!
Sen ska jag sätta mig i soffan på altanen och kika in på Ernst.

Ha det gott!!
KRAM




10 kommentarer:

  1. Men så gott det såg ut, hemlagade burgare är verkligen de godaste burgarna.
    Hoppas du har en fin kväll
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  2. Så gott det ser ut! Tur att Ernst finns på Play:) Tack för påminnelsen:)
    Ha det gott. Skönt med en veckas ledigt igen nästa v
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Gott och väldigt bra sommarmat. Tänkte också kolla på Play. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  4. Ser riktigt smaskigt ut! Och här har du en till kikat i hos Ernst som ju alltid levererar :)

    Skönt med lite mer semester, jag har gjort första dagen på jobbet idag, bara att gilla läget :)

    Kramiz aka

    SvaraRadera
  5. Men oj så gott det såg ut:) Kram

    SvaraRadera
  6. Så gott det ser ut. Skönt du snart är ledig igen. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera
  7. Mmmm så gott. Riktig sommarmat. Kram Anette

    SvaraRadera
  8. Jag missar Ernst hela tiden...Får kolla allt på play sen=))

    Gott med grillat!

    Ha en skön ledighet nu/Kram Hannis

    SvaraRadera
  9. Mmmm...Så gottit!

    /Kram

    SvaraRadera
  10. Ibland kan det vara gott med en hamburgare, men inte för ofta, hihi....kollar också på Ernst ;)
    Ha det gott i sommarvärmen...ikväll blir det nog ett dopp i havet....minst 25 grader är det, och då badar även jag som är en badkruka i vanliga fall;)......Bia

    SvaraRadera