torsdag 12 april 2012

Nytt projekt




Två ledsna hundar för att matte är borta hela kvällen.
Nädå de bryr sig inte om det, mest trötta :) Ikväll är det Vårträff med jobbet för min del så det blir helkväll borta för min del.


Igår var mannen min och hämtade ett sideboard som jag tingade förra veckan. Ett nytt projekt för mig eller förmodligen för honom... Han tycker det är bättre att göra det själv så det blir bra från början... :)
Detta ska bli vitt i alla fall. Funderade på svart men nu får det nog räcka med det svarta i vår inredning. Inte så praktiskt heller med två ljusa Golden....


Det var flera som undrade över recept på GI-brödet jag bakade igår och det hittar ni här. Det brödet passar mig, gott men ändå nyttigt.

En skön torsdag önskar jag er, snart helg igen!
Kram Suss

5 kommentarer:

  1. Jasså ett nytt skåp!! Spännande! Måste säga, som jag tydligen har missat är ditt svarta skåp i v rummet (som jag har ett vitt) blev så himla snyggt som svart.
    Jag blev helt betagen!!!!
    Har ni byggt ut ert hus och satt in stora fönster? Skulle vara roligt att se hur det ser ut, eftersom vi bor i ett liknande hus!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Spännande med nytt skåp :) Tack för brödreceptet kram Diana

    SvaraRadera
  3. Då väntar vi med spänning på resultatet av mannens arbete ;)
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Älskar sådana projekt, ser fram emot resultatet!

    Kram

    SvaraRadera
  5. Sötishundar! Klart de deppar när matte är borta :)

    Ser fram emot att se resultatet på skåpet. Antagligen världens skillnad :)

    Kramar

    SvaraRadera