lördag 5 juli 2014

En härlig dag ute













Äntligen är värmen tillbaka!
Inte så mycket sol men varmt och skönt har det varit här idag.
Efter bakslag igår med mer värk i ryggen så håller jag fortfarande ett väldigt lugnt tempo. Jag har varvat min dag med korta promenader, tvätt, trädgårdsarbete med att sitta/ligga i soffan eller solstolen ute på altanen, druckit te och planerat vad som ska göras på semestern, läst och bloggat.
Även spikmattan drog jag ut på altanen och vilade ryggen på. 
Gäller verkligen att passa på att vara ute nu för vädret såg sämre ut till veckan...



Har precis ätit gott grillat och nu blir det en fotbollskväll igen.
Ha en skön lördagskväll!
Kramisar





7 kommentarer:

  1. Visst har det varit en toppenskön dag idag! Jag har knappt varit inne alls. Jag bryr mig inte jättemycket om solen skiner eller ej bara det är varmt. Jag vill sitta ute, ha sommarkläder och känna värme, det är i stort sett allt jag begär ;)
    Usch, vad jobbigt med din rygg. Att varva vila med rörelse som du gör är nog det bästa. Hoppas det släpper snart!
    Ha en fin kväll!

    SvaraRadera
  2. Helt ljuvligt väder idag. Jag som skulle storstäda la ner det o har spenderat hela dagen ute. Njuuut nu av din semester o hoppas du slipper värken. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  3. Ljuvlig solig varm dag & ljummenskön kväll :)
    Skönt att du mår ok/Sommarkvällskram

    SvaraRadera
  4. Vilken fin uteplats ni verkar ha!
    Hoppas ryggvärken din går över snart.

    Ha en fin söndag!

    SvaraRadera
  5. Aj aj stackare. Hoppas du tar dig en Iprenkur eller någon annan liknande kur?!
    Fina bilder. Krya på dig kramar från mig.
    Helena

    SvaraRadera
  6. Jobbigt att det inte ger med sig med det onda i ryggen. Själv tycker jag att spikmattan brukar göra susen, fast det är ju förstås bara när det onda sitter i musklerna. Hoppas att du snart känner dig bättre :) kram Anna

    SvaraRadera
  7. Härlig uteplats. Snygga solsängar får man fråga vart du köpt dem?/Tina

    SvaraRadera