onsdag 17 maj 2017

Mitt i veckan






Vi har redan kommit förbi halva vecka men inte så fint väder idag som när veckan startade. 
I måndags sken solen, altandörren var öppen och Svea kunde vara ute på lunchen när jag var hemma.





Varit ett par sena dagar på jobbet och kvällarna har jag tillbringat här med foten uppe på kuddar på fotpallen. Svullnaden har fortfarande inte gått ner... men jag har trevligt sällskap :) 




Igår kunde jag cykla lite med henne men jag vill kunna promenera igen.

Ikväll blir det bara en kortrunda på cykeln med Svea sen ska jag på tjej myskväll. Jag ska till min systerdotter på middag och tjejfilm, ska bli jättemysigt.


Ha en fortsatt fin lillelördag!
K R A M






4 kommentarer:

  1. Hej där...
    Hu, himmel så jobbigt med din fot..:(
    Hoppas det vänder och blir bättre snart. Inte roligt det där.

    Låter iaf som en väldigt mysig onsdagskväll!
    Ha en riktigt fin kväll!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Hej! Ha en mysig kväll & hoppas det snart blir bättre m foten. Svea är ju så fin- fina bilder oxå.
    Kram Helene

    SvaraRadera
  3. Det är en njutning att ställa upp altandörren, och som man längtat efter det! Krya på Dig med foten och hoppas den läker fort!
    Kram från Kate

    SvaraRadera
  4. Nu kommer värmen åter och idag ska vi nog kunna ställa upp altandörrarna igen. Jag hoppas din fot blir bättre snart.
    Kram Helén

    SvaraRadera