torsdag 24 oktober 2013

Mobila bilder





På Fabriken idag var torsdagstemat 
Mobila bilder. 
Inredning och Inspiration.
Lite från Insta och lite bilder från kameran blir det från mig idag.



Kika in på Fabriken, jag tror det kommer fler bidrag där under dagen... ?


Min dag började hos tandläkaren idag. Usch och fy!! Jag gillar verkligen inte att gå dit men ett måste ibland. En lagning som gått sönder för att jag varit för duktig med Plackers...
Testade en ny bedövning som bara bedövade tanden som skulle lagas. Den funkade så där men jag slapp i alla fall komma till jobbet utan känsla i halva fejset ;)

Nu arbete igen och fredagen närmar sig med stormsteg! Love it!


Ha det gott!!
KRAM KRAM 




17 kommentarer:

  1. ~ Vackra bilder ~
    Hoppas det går bra hos tandläkaren/Kram

    SvaraRadera
  2. Snyggt! Hoppas jag oxå hinner få till ett inlägg när jag kommer hem från work, vart tar tiden vägen!!
    Skönt att det gick bra hos the dentist :) Jag råkar vara en av dem som älskar att gå dig ;)

    Önskar dig en fortsatt fin torsdag!
    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Fina mobilbilder! Tandläkaren är bland det värsta jag vet:) kram Nilla

    SvaraRadera
  4. Jag hatar tandläkaren hua mejjen. Fina mobilbilder.
    kram Helena

    SvaraRadera
  5. Fina bilder. Njae, tandläkren är väl ingen höjdare att gå till:)
    Ha en fin kväll
    Kram Maria

    SvaraRadera
  6. Usch jag skulle ha varit hos tandis i juni men avbokade och skjuter verkligen med råge på att boka en ny tid, iof har jag sällan problem men ändå en grym ångest över tandläkarbesök. Ja ja innan årsskiftet ska jag väl KANSKE ha lyckats ta mig dit ändå ;) Ja det är ingen snäll chef jag har direkt men jag är på väg att bryta mig loss därifrån så det ska nog bli bra allt till slut. Fina bilder du bjuder på också ;)

    Kram Ullis

    SvaraRadera
  7. Fina bilder.
    Så klart det går bra hos tandläkaren.
    Men inget kul.
    Ha det bra
    Eva

    SvaraRadera
  8. Jättefina bilder:-)
    Hoppas tandläkarbesöket gick bra!

    KRAM

    SvaraRadera
  9. Härliga inredningsbilder. Gillar inte tandläkare, ok så länge allt är bra, men lagningar skippar jag gärna.
    Kram

    SvaraRadera
  10. Tandläkaren är aldrig kul! Fina bilder och så fint du har satt samman dem. Kram Camilla

    SvaraRadera
  11. Fina bilder. Tandläkaren lät inte roligt, ska nog också dit snart.
    Trevlig kväll.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  12. Ja du jag har oxå varit hos tandläkaren idag.:)
    Mindre kul...men ettt nödvändigt ont.:)
    Fina bilder.Kramiz/Agge

    SvaraRadera
  13. Tandläkarebesök är aldrig trevliga, trots att jag aldrig behövt laga eller så. Härligt med fredag. Kram.

    SvaraRadera
  14. Önskar dig en jättefin Fredag och Trevlig helg!!!
    Kram Tina!!

    SvaraRadera
  15. Hej,
    Kul att du kikade in och gillar mina bilder. Jag håller med dig om att en "riktig" kamera faktiskt är oslagbar.

    Trevlig helg! Monica

    SvaraRadera
  16. Jag höll också på att bända bort en lagning med "plackers". Hujedamig så glad jag är att det höll för jag lagade eländet förra hösten...
    Trevlig helg!
    Kram

    SvaraRadera
  17. Gillar inte heller tandläkaren.....men det är ju bara att gilla läget.........men nu är det fredag och lite fredagsmys...yippii !!!
    Kramisar
    Britt

    SvaraRadera