söndag 30 mars 2014

I min garderob





Fotoutmaning hos Maria.O idag - min garderob
Fler tolkningar kan du se här.

Nytt i jeans i min garderob.



Ett par supersköna jeans som kommer från Vila köpta på Out Company och en jeansjacka köpt hos Vero Moda. Tunikan är en present från systern och kommer från HM.


 Oj vad denna helgen försvann fort.
Idag har det bakats, målats, altanen har städats och trädgårdsmöblerna har ställts fram, tvättats m m.
De pratade om detta med våren igår på morgon-tv:n. Figge Norling sa att han kände sig stressad av att det blev vår och jag kan faktiskt hålla med. Så mycket som ska göras. Lika mycket inne och så börjar allt fix utomhus... 
Men det blir ljusare så vi får mer energi. 
Och riktigt vackert väder har vi haft denna helgen så det har blivit lite tid mot altanväggen i solen.



Nu ska jag kolla igenom en del kort som jag tagit idag.
Ha en skön söndagskväll!
KRAMIS





22 kommentarer:

  1. Jeansjacka ett måste nästan i garderoben, passar till precis allt o så himla skön att ha på sig, snygg tvätt på din, gillas.....En underbar helg som spenderats ute, kom in först efter åtta ikväll så nu blir det soffmys framför kaminen. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  2. Kan faktiskt hålla med om att det blir mer stress, nu när det ska hinnas med så mycket både ute och innne.
    Men vi får inte glömma att njuta och ta vara på våren. Lite skit i hörnen kanske inte är hela världen.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Wooo snyggt ♥ ...
    /Kram

    SvaraRadera
  4. Ja, man vill ju vara mer ute nu när solen lyser upp vår tillvaro. Därför brukar jag försöka "vårstäda" i god tid för sen vill jag tillbringa dagarna utomhus...
    Planering är mitt liv!! Mitt jobb skulle inte fungera alls utan planering...
    Söndagskram från Kate

    SvaraRadera
  5. Snygging! Det har varit en så härlig helg. Kram Anette

    SvaraRadera
  6. Jeansjacka det är vårkänsla på högsta nivå. Kram åse

    SvaraRadera
  7. Snygg jeansjacka! Det är en härlig tid nu, men lite tajt att hinna med allt, hos mig är det mer dammråttor inne denna årstiden:)
    Ha en bra start på veckan
    Kram Maria

    SvaraRadera
  8. Alla pratar om hur mycket som ska fixas. Det kan faktiskt kännas lite stressigt. Men en dag i taget så blir det säkert bra. En snygg vårjacka. Snygga slitningar på den. Kram Anita

    SvaraRadera
  9. Kul med lite nytt i vårgarderoben! Jag har inte haft en tanke på vad som ska fixas, just nu jobbar jag alldeles för mycket, så jag måste stänga av tankarna på hem och trädgård. Våren kommer nog ändå...
    Ha en fin ny vecka!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  10. jeansjacka är det bästa vårplagget! Jag är helt tokig i att uppdatera min vårgarderob just nu, garderoben är full med kläder men inget har jag att sätta på mig:) Kram Pernilla

    SvaraRadera
  11. Ja jeansjacka är verkligen ett vårtecken! Snygg jeansjacka! Kram Sara

    SvaraRadera
  12. Snygg jeans jacka. Stress av vår? Nej jag bara njuter, bästa tiden ju.
    Kram

    SvaraRadera
  13. Hallå där!
    Men å vad snyggt!
    Å jeansjacka...ja det är ju dags att ta fram den...hääärligt!
    Vilken snygg tunika det där var också..
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  14. Älskar jeans!! Och jeansjacka…så snyggt och användbart.


    KRAM!

    SvaraRadera
  15. Jeansjacka! En sån saknar jag, snyggt!

    Våren är en sån där tudelad tid. Å ena sidan så är lyckan över solen, värmen och ljuset den största.
    Å andra sidan så är det allt det där som "ska" hända när vi går mot den här tiden.
    Jag har lovat mig själv att inte fylla kalendern med så mycket i år, utan träna på att bara vara lite mera=))

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  16. Visst är det så att man vill hinna med mer ute också när våren kommer. Men med en dålig rygg så kan jag inte slita i trädgården för länge åt gången utan får portionera ut det lite då och då... och det hinns med varje år!
    Kram

    SvaraRadera
  17. God morgon !

    Så kul att se dig ! :)
    Tack för tipset om jeans jackan. Snyggt alltihopa.

    Ha en fin vecka nu ! Kram

    SvaraRadera
  18. Hej!

    Så roligt att få se en bild på dig, snygg outfit riktigt vårfint.
    Kan hålla med om att våren kan vara en stressig tid, så mkt som man vill fixa med, men man får väl inte glömma och njuta lite med för de är ju så fantastiskt härligt nu. I helgen unnade jag mig att bara ta det lugnt och sitta i solen.

    Ha en fin dag
    Kram kram

    SvaraRadera
  19. Oj, vad ni hunnit med mycket i helgen! Det har vi också, fast inte det minsta hemma.

    Kram Lena

    SvaraRadera
  20. Härlig helg..
    Snygg jacka, så fräscht med en jeans jacka på våren.
    Fin vecka till dig, kram

    SvaraRadera
  21. Snyggt! Jeans är aldrig fel tycker jag, och jag behöver verkligen fylla på jeansförrådet :)

    Underbar helg vi fick med så vackert väder =) Stressen kommer lite för mig med, särskilt när jag och mannen nästan aldrig är lediga tillsammans och kan greja med trädgård och så, riktigt frustrerande!
    Jag har alltid haft vårdepression faktiskt, tills för ca två år sedan, barnen får mig nog att må bättre ;) Även min far och farfar har alltid haft det, och tydligen är det vanligare än höstdepression, konstigt..

    Men nu njuter vi tycker jag, tjohoo!
    Kram Catta

    SvaraRadera
  22. Jeans får man aldrig för många av, jag har det jämt! Fast det ekar i min garderob just nu...
    Vi har inte hunnit greja någonting i helgen för att vi har varit barnvakt åt min systers tre pojkar... Så vi ligger lite efter, men det får bli som det blir!
    Kram Jenny

    SvaraRadera