torsdag 22 september 2016

Sovrum



Vi har handlat täcken, kuddar och sängkläder i "massor" sista tiden. Till stugan. Även hem hit passade vi på att köpa nya sängkläder. Gillade de här i grått. Med Paisley mönster. De kommer från Mio.



Efter kvällens skogspromenad satte jag igång med brödbak. Hade jäst kvar i kylen och en del mjöl som jag behövde "göra av" med. Så nu är det brödbullar på jäsning och lchf bollar bakade. 
Idiotiskt kan man tycka att sätta igång och baka när jag har en del annat jag måste göra. Men ikväll kände jag inte för det jag skulle gjort och bakningen är ju avkoppling för mig. Så måstena skjuter jag på till helgen...


Fin kväll till er!
KRAM





10 kommentarer:

  1. Åh så fint du har det i sovrummet. Jättefina påslakan!

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  2. Härligt att skjuta på måstena. Fina sängkläder. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera
  3. Just nu skulle jag göra vad som hest för att få krypa ner där.... Så snygga sängkläder, riktigt snyggt!
    Önskar Dig en skön fredag, kram Kate

    SvaraRadera
  4. Åh så fina sängkläder, riktigt snyggt med paisley-mönstrat. Ha en härlig fredag! Kram Camilla

    SvaraRadera
  5. Snygga sängkläder. Har köpt några liknande till min äldsta dotter på ikea. Det är så kul när man har snygga och mysiga lakan och sängkläder. Ha en fin fredag. Kram Annika

    SvaraRadera
  6. Hej fina Suss!
    Supersnygga sängkläder.
    Underbart att läsa om er stuga. Att ni fann den <3

    Önskar dig en underbar helg!
    Kram Jane

    SvaraRadera
  7. Härligt med nya fina sängkläder. :) Och ibland behöver man lite brödbak för att rensa skallen eller fylla på med ny energi. Och gott blir det ju dessutom. ;)

    Var rädd om dig Suss och ha en fin helg.♥

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  8. Riktigt snygga påslakan! Jag gillar linnelakan med dom är lite dyra tycker jag...
    Ja så var det fredag igen, hoppas du får en skön helg!
    Kram från Titti

    SvaraRadera
  9. Super fint paisley mönstrat täcke!

    SvaraRadera