måndag 12 juni 2017

Bara några vardagar kvar






När vi var i stugan förra helgen fick vi besök av våra vänner och hennes föräldrar. De hade med sig denna vackra hortensia. Den fick följa med hem, rädd att den inte överlever i byggdammet i stugan.




Vardag igen och nu blir vi hemma en hel vecka. Men nästa vecka är det bara några dagar och ytterligare en vecka till sen har jag semester. Den närmar sig med stormsteg....

I helgen fick vi hjälp av mina föräldrar och även äldste sonen med flickvän var där, så det blev lite mer gjort än när vi är själva. Jag målade länge igår så jag var hemma sent. Gäller att passa på när det är bra väder. 

Ikväll blir det trädgårdsfix, städning och tvätt. Som vanligt när vi kommer hem... Imorgon ska jag på kundträff med jobbet och på onsdag åker vi till Tingsryd för att fira Minna´s student.
Försvinner nog snabbt denna veckan också.


Ha en fortsatt bra start på veckan!
K R A M





11 kommentarer:

  1. Ja veckorna går fort !...mannen och dottern håller också på att renovera. Vi har köpt en lägenhet till henne (en etta med sovalkov)...tur att jag slipper vara där i dammet, hihi...men det är mest dottern som river ut tapeter och golv när hon är ledig från jobbet som personlig assistent ;). Mulet och duggregn här idag och jag undrar när värmen kommer ?....nä nu ska jag ner till tvättstugan...
    Kram bia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej, jag är Theresa Williams Efter att ha varit i relation till Anderson i åratal, bröt han upp med mig, gjorde jag allt för att få tillbaka honom, men allt var förgäves, jag ville ha honom tillbaka så mycket på grund av den kärlek jag har för honom, Jag bad honom med allt, jag gjorde löften men han vägrade. Jag förklarade mitt problem för min vän och hon föreslog att jag hellre skulle kontakta en stavningskastare som kunde hjälpa mig att ställa en stavning för att få tillbaka honom men jag är den typ som aldrig trodde att jag hade stavat, jag hade inget annat val än att prova det, jag Mailade stavningskanalen och han sa till mig att det inte var något problem att allt kommer att vara bra innan tre dagar, att min ex kommer tillbaka till mig innan tre dagar, kastade han stavningen och förvånansvärt den andra dagen, det var runt 4 pm. Min ex ringde mig, jag var så förvånad, jag svarade samtalet och allt han sa var att han var så ledsen för allt som hände att han ville att jag skulle återvända till honom, att han älskar mig så mycket. Jag var så glad och gick till honom som var hur vi började leva tillsammans lyckligt igen. Sedan dess har jag lovat att någon jag vet som har ett förhållande problem, skulle jag vara till hjälp för en sådan person genom att hänvisa honom eller henne till den enda verkliga och kraftfulla stavningsgivaren som hjälpt mig med mitt eget problem. Email: drogunduspellcaster@gmail.com du kan maila honom om du behöver hjälp i ditt förhållande eller något annat fall.

      1) Kärleksspell
      2) Lost Love Spells
      3) Skilsmässa Spells
      4) Äktenskapsstavar
      5) bindande stavning
      6) Breakup Spells
      7) Förvisa en tidigare älskare
      8.) Du vill vara befordrad på ditt kontor / Lotteri stavning
      9) vill tillfredsställa din älskare
      Kontakta den här stora mannen om du har något problem för en bestående lösning
      Genom drogunduspellcaster@gmail.com

      Radera
  2. Jättefin hortensia. Skönt att semestern är i antågande, min börjar v 28. Ni har en hel del att pyssla med hör jag. Här försöker vi komma iordning i vårt nya hem:)
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Det är en myckket vacker blomma. Jag börjar min semester vecka 27 och har börjat räkna ner. Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Sköt med extra hjälp och händer när man renoverar!
    Hortensior tillhör mina absoluta favoritblommor. De är så vackra :-)

    Ha en fin vecka.

    Kram K

    SvaraRadera
  5. Bra när man blir fler som kan hjälpa till när man renoverar. Ha en bra vecka.
    Kram mamma C

    SvaraRadera
  6. Vad härligt med semester snart! :)
    Jag har v 29, 30 o 31, men är ju ledig en hel del emellan mina jobbnätter.
    SÅ fint det kommer att bli i er stuga, ser så mysigt ut!

    Kram!

    SvaraRadera
  7. Skönt med semester snart! Jag har min sista arbetsdag imorgon.

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  8. Hej, jag är Theresa Williams Efter att ha varit i relation till Anderson i åratal, bröt han upp med mig, gjorde jag allt för att få tillbaka honom, men allt var förgäves, jag ville ha honom tillbaka så mycket på grund av den kärlek jag har för honom, Jag bad honom med allt, jag gjorde löften men han vägrade. Jag förklarade mitt problem för min vän och hon föreslog att jag hellre skulle kontakta en stavningskastare som kunde hjälpa mig att ställa en stavning för att få tillbaka honom men jag är den typ som aldrig trodde att jag hade stavat, jag hade inget annat val än att prova det, jag Mailade stavningskanalen och han sa till mig att det inte var något problem att allt kommer att vara bra innan tre dagar, att min ex kommer tillbaka till mig innan tre dagar, kastade han stavningen och förvånansvärt den andra dagen, det var runt 4 pm. Min ex ringde mig, jag var så förvånad, jag svarade samtalet och allt han sa var att han var så ledsen för allt som hände att han ville att jag skulle återvända till honom, att han älskar mig så mycket. Jag var så glad och gick till honom som var hur vi började leva tillsammans lyckligt igen. Sedan dess har jag lovat att någon jag vet som har ett förhållande problem, skulle jag vara till hjälp för en sådan person genom att hänvisa honom eller henne till den enda verkliga och kraftfulla stavningsgivaren som hjälpt mig med mitt eget problem. Email: drogunduspellcaster@gmail.com du kan maila honom om du behöver hjälp i ditt förhållande eller något annat fall.

    1) Kärleksspell
    2) Lost Love Spells
    3) Skilsmässa Spells
    4) Äktenskapsstavar
    5) bindande stavning
    6) Breakup Spells
    7) Förvisa en tidigare älskare
    8.) Du vill vara befordrad på ditt kontor / Lotteri stavning
    9) vill tillfredsställa din älskare
    Kontakta den här stora mannen om du har något problem för en bestående lösning
    Genom drogunduspellcaster@gmail.com

    SvaraRadera
  9. Sköt med extra hjälp och händer när man renoverar!


    หนังตลก

    SvaraRadera
  10. goddagshälsningar till er alla vänner här ute och läser den här kommentaren just nu bör ni vara mycket lyckliga att komma över för att läsa denna goda nyhet om mitt livs vittnesbörd.
    Jag heter Moin Khan från Saudiarabien;
    Han har kallat en muslimsk kraftfull Healder Spell Caster, han heter Dr.Oduduwa. Jag har aldrig haft en kärleksförtryck tidigare men på grund av den kärlek jag har till min ex fru vill jag ha henne tillbaka med alla möjliga medel.
    Dr.Oduduwa e-postadress som anges av min vän {dr.oduduwaspellcaster@gmail. com} detta skickar jag ett hälsningsmeddelande för att låta honom veta min avsikt att kommunicera med honom. I mitt e-postmeddelande förklarade jag alla relationsproblem till min ansikte
    Dr.odu förstod och sa att han skulle hjälpa mig att föra tillbaka henne inom sju dagar. Jag var skeptisk till en början, men jag trodde honom för att han är en man i sitt ord.
    Jag tillhandahåller alla nödvändiga stavningsingredienser.
    bara den andra dagen för kärlek stava förtrollningsbön. Jag fick ett telefonsamtal från min ex fru, hon talade snyggt och hon var ledsen för att hon lämnade mig länge, att hon är redo och villig att återvända hem för att bo hos mig. Jag var så glad i mitt hjärta och accepterade hennes ursäkt och hon lovade att komma hem de kommande två dagarna.
    Idag delar jag mitt livsvittnesbörd. Men jag rekommenderar starkt Dr.Oduduwa kärlek stava för att hjälpa dig återställa en förlorad partner, Love spell för att stoppa skilsmässa domstolsförfaranden, Love magiska trollformler för att få tillbaka ex man eller hustru. också en del muslimska örtmedicin för god hälsa och stark erektion, örtmuslim Talisman ring för makt, berömmelse och rikedom.
    prova idag och ditt äktenskap kommer att fyllas med kärlek, omsorg och förtroende mer än någonsin tidigare.
    här är Dr.Oduduwa personliga WhatsApp-nr: +79268011965

    SvaraRadera