torsdag 8 juni 2017

När tiden inte räcker till...





Blir dåligt med tid här på bloggen just nu. 
Och svårt att hinna med hemmet när vi tillbringar alla lediga dagar i stugan. Har varit en långhelg där nere och i tisdagskväll var jag hemma extra sent eftersom det var stopp en lång stund på motorvägen p g a en mindre lastbil som brann. 
Igår kväll städade jag ordentligt här hemma. Äntligen. Fixade med blommor och fick ett par maskiner tvättade också. 

Trädgården har också blivit eftersatt, gräset behöver klippas igen men igår hade vi konstant regn här. Även under promenaden med Svea och mina regnkläder har jag kvar i stugan så vi blev genomblöta båda två.

För ett tag sen köpte jag i alla fall en ny ros som planterades i en av krukorna. Några av blommorna sen förra sommaren är fina men en del verkar inte ta sig igen. Så det får bli några nya men det sparar jag till nästa vecka. Det får bli som det blir här hemma nu.




Arbetet i stugan rullar på. 
Nöjd med mig själv när jag i helgen körde med kärra till tippen flera vändor, när ingen hinner att hjälpa till får man göra det själv!

Ikväll fortsätter jag med pysslandet här hemma och packar för ny tur till kusten direkt efter jobbet imorgon.


Ha en fin dag och TACK för att ni fortsätter att kika in här trots att det är glest mellan inläggen!
K R A M





13 kommentarer:

  1. Tiden kan inte räcka till för allt. Det är ju bara 24 timmar på dygnet, fast man ibland vill ha fler. Men det rullar ju på hos dig med och mycket blir ju gjort. Ha en fortsatt bra torsdag.
    Kram mamma c

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej, jag är Theresa Williams Efter att ha varit i relation till Anderson i åratal, bröt han upp med mig, gjorde jag allt för att få tillbaka honom, men allt var förgäves, jag ville ha honom tillbaka så mycket på grund av den kärlek jag har för honom, Jag bad honom med allt, jag gjorde löften men han vägrade. Jag förklarade mitt problem för min vän och hon föreslog att jag hellre skulle kontakta en stavningskastare som kunde hjälpa mig att ställa en stavning för att få tillbaka honom men jag är den typ som aldrig trodde att jag hade stavat, jag hade inget annat val än att prova det, jag Mailade stavningskanalen och han sa till mig att det inte var något problem att allt kommer att vara bra innan tre dagar, att min ex kommer tillbaka till mig innan tre dagar, kastade han stavningen och förvånansvärt den andra dagen, det var runt 4 pm. Min ex ringde mig, jag var så förvånad, jag svarade samtalet och allt han sa var att han var så ledsen för allt som hände att han ville att jag skulle återvända till honom, att han älskar mig så mycket. Jag var så glad och gick till honom som var hur vi började leva tillsammans lyckligt igen. Sedan dess har jag lovat att någon jag vet som har ett förhållande problem, skulle jag vara till hjälp för en sådan person genom att hänvisa honom eller henne till den enda verkliga och kraftfulla stavningsgivaren som hjälpt mig med mitt eget problem. Email: drogunduspellcaster@gmail.com du kan maila honom om du behöver hjälp i ditt förhållande eller något annat fall.

      1) Kärleksspell
      2) Lost Love Spells
      3) Skilsmässa Spells
      4) Äktenskapsstavar
      5) bindande stavning
      6) Breakup Spells
      7) Förvisa en tidigare älskare
      8.) Du vill vara befordrad på ditt kontor / Lotteri stavning
      9) vill tillfredsställa din älskare
      Kontakta den här stora mannen om du har något problem för en bestående lösning
      Genom drogunduspellcaster@gmail.com

      Radera
  2. Slit inte ut er på allt fixande överallt. Det går inte att ha det perfekt överallt samtidigt. Lova att ni andas emellanåt också. Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Ta hand om dig vännen <3
    Kramar Anna

    SvaraRadera
  4. Nej tiden räcker inte alltid till...och tiden går, alldeles för fort.
    Sen väntar jag på sommaren...den riktiga !!
    Ha en fin helg !
    Kram bia

    SvaraRadera
  5. tiden räcker inte alltid så är det bara du måse va rädd om dej så du orkar o inge mera olyckor händer heller
    får hoppas ni har semester snart så ni kan va där lite mera tidd ihop kanske ja kikar in lite då o då så skoj o se ändå
    kram på dej o fin tid i stugan nu då kramar

    SvaraRadera
  6. Känner lite som du att man vill så mycket nu när sommaren är här så jag har inte hunnit med min blogg som jag egentligen har velat. Men så får det vara. Ha en fin helg Kram Pernilla

    SvaraRadera
  7. Känner igen mig! Då är det viktigt att ta en paus och prioritera det som är viktigt! Snar semester!

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  8. Japp, precis så kan det kännas. Hemma i stan har vi satsat på buskar och perenner, alltså på sådant som sköter sig själv. "Trädgårdslandet" är 1 kvadratmeter stort och dit har jag nu flyttat rabarbern, så var det med den odlingen. Några få krukor med sommarblommor är det enda som kräver vattning och skulle de tyna bort må det vara hänt.
    Det vore bekvämt att bo i lägenhet men samtidigt så är det lite mysigt att ha en gård att sitta i på kvällarna efter jobbet.
    Det blir fint där i stugan tror jag! Stressa inte bara utan njut av att drömma!
    Susanne

    SvaraRadera
  9. Ja så är det...denna tid som bara flyyyyyger iväg! Alltid lika kul att kika in till dig i alla fall :)
    Ha en skön måndag nu.
    Kram från Titti

    SvaraRadera
  10. Tiden räcker verkligen inte till, men jag säger som dom övriga här,
    slit inte ut dig, glöm inte att njuta också.
    Själv har jag varit urdålig på att både blogga och kommenterar andras
    bloggar, men ibland är det så...
    Önskar dig en bra start på veckan.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  11. Your blog is very nice for sharing on this site.

    หนังใหม่

    SvaraRadera
  12. goddagshälsningar till er alla vänner här ute och läser den här kommentaren just nu bör ni vara mycket lyckliga att komma över för att läsa denna goda nyhet om mitt livs vittnesbörd.
    Jag heter Moin Khan från Saudiarabien;
    Han har kallat en muslimsk kraftfull Healder Spell Caster, han heter Dr.Oduduwa. Jag har aldrig haft en kärleksförtryck tidigare men på grund av den kärlek jag har till min ex fru vill jag ha henne tillbaka med alla möjliga medel.
    Dr.Oduduwa e-postadress som anges av min vän {dr.oduduwaspellcaster@gmail. com} detta skickar jag ett hälsningsmeddelande för att låta honom veta min avsikt att kommunicera med honom. I mitt e-postmeddelande förklarade jag alla relationsproblem till min ansikte
    Dr.odu förstod och sa att han skulle hjälpa mig att föra tillbaka henne inom sju dagar. Jag var skeptisk till en början, men jag trodde honom för att han är en man i sitt ord.
    Jag tillhandahåller alla nödvändiga stavningsingredienser.
    bara den andra dagen för kärlek stava förtrollningsbön. Jag fick ett telefonsamtal från min ex fru, hon talade snyggt och hon var ledsen för att hon lämnade mig länge, att hon är redo och villig att återvända hem för att bo hos mig. Jag var så glad i mitt hjärta och accepterade hennes ursäkt och hon lovade att komma hem de kommande två dagarna.
    Idag delar jag mitt livsvittnesbörd. Men jag rekommenderar starkt Dr.Oduduwa kärlek stava för att hjälpa dig återställa en förlorad partner, Love spell för att stoppa skilsmässa domstolsförfaranden, Love magiska trollformler för att få tillbaka ex man eller hustru. också en del muslimska örtmedicin för god hälsa och stark erektion, örtmuslim Talisman ring för makt, berömmelse och rikedom.
    prova idag och ditt äktenskap kommer att fyllas med kärlek, omsorg och förtroende mer än någonsin tidigare.
    här är Dr.Oduduwa personliga WhatsApp-nr: +79268011965

    SvaraRadera