torsdag 7 juli 2016

Arbetsrummet






Hade tänkt tillbringa mestadels av kvällen här i vårt arbetsrum men det blev inte så. Kom iväg sent från jobbet, ärenden på stan, hämtat leverans och lämnat till kunder, Sen promenad med vovvarna och nu har jag precis landat i soffan.
Blir datortid en stund sen ska jag lägga mig och lyssna på cd-bok. 

Fortfarande gryniga bilder från telefonen för att kameran inte funkar så imorgon får jag lämna in den och kolla vad det kan vara för fel...

Sista morgonen som jag ska upp vid fem tiden imorgon, på ett tag i alla fall. Jag vill komma upp hyfsat tidigt på mornarna men det blir skönt att sova lite längre nu på semestern.

Natti natti
KRAM




4 kommentarer:

  1. Så fint arbetsrum du har!

    Nattinatti o kram! Anna

    SvaraRadera
  2. Perfekt med ett arbetsrum, och det hoppas jag nu på ett snart, även till mig. Men det blir nog mer ett syrum, tror jag!
    Drygt nä man inte har en kamera, blir väldigt ""naket"...
    Önskar Dig en härlig fredag, kram Kate

    SvaraRadera
  3. Så himla fint arbetsrum.

    SvaraRadera
  4. Visst är det skönt att ha arbetsrum, som bara är arbetsrum och inte en hörna i sovrummet t ex. Guld värt att kunna ha det så!
    Så fint och välstädat du har! Njut semestern! Och jag håller med, det är rätt skönt att komma upp i skaplig tid ;)
    Kram/Maria

    SvaraRadera