onsdag 10 augusti 2016

Nu tänds ljusen...




Höstkänsla ute så här inne tänder vi ljus. Många ljus...



Fortsätter med med C9 och lite skillnad på vågen idag, semesterkilona är borta. Min lunch idag, blåbärssmoothie (Ultra vanilj, mandelmjölk, blåbär, bladspenat) och morötter. Hann lagom se Sarah´s silverlopp samtidigt som jag lunchade. Smidigt med smoothie istället för lunch eller frukost.

Maila gärna om ni vill veta mer om c9.
sussneroandersson@gmail.com


Har landat framför tv:n efter ett pass på gymmet. Försöker koppla av, eller försöker få en del gjort i datorn medan jag vilar mig, men svårt för det är mycket som snurrar i huvudet just nu. 
Ska gå ner i tvättstugan och fixa en stund istället först...


Fin lillelördagskväll till er!
KRAM



5 kommentarer:

  1. Men visst är det mysigt med tända ljus men jag känner mig inte riktigt klar med sommaren än. Jag vill ha mer. Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Håller med Anette, men det vore trevligare ifall det var lite varmare ute.

    SvaraRadera
  3. Gillar också ljus. Men lite sommar till hade inte varit helt fel. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera
  4. Här tänds det också ljus, men jag försöker även dansa soldans. Jag har ju fortfarande semester och vill gärna få några varma dagar :-)
    Smoothies till jobblunch är helt perfekt, det lärde jag mig när jag körde C9 inför nyåret :-)
    Ha de gott. Kram, Catarina

    SvaraRadera
  5. Mysigt! Här tänds ljusen allt mer oftare nu. Känns kallare i luften nu. Kram

    SvaraRadera