söndag 23 oktober 2011

Borta bra men hemma bäst....

Vi fick sovmorgon idag - skönt. 
Efter frukost så checkade vi ut från detta fina hotellrum



och utanför planerade de inför firandet av SM-guldet som skulle bli efter matchen vid Kärnan.


  Vi åkte till Väla köpcentrum i väntan på fotbolls matchen mellan Helsingborg och AIK.
Åkte sedan till arenan och så här såg det ut taget i bussen när vi åkte förbi. 


Jag ville inte ta med kameran in, var lite osäker på om det var ok?
Matchen var tyvärr inte så jättebra slutade 1 - 1. Helsingborg hade ju redan säkrat SM-guldet och AIK hamnade på en andra placering (tror jag...).
Vi satt precis jämte Helsingborgsklacken och de sjöng hela matchen!

Skönt att vara hemma igen!
Nu börjar klockan bli riktigt mycket och jag är inte trött för jag sov lite i bussen hem men jag kommer väl vara det när jag ska upp tidigt imon....


Go natt!
Kram Suss

1 kommentar: