torsdag 20 oktober 2011

Planering inför helgen...

Körde lite längre träningspass direkt efter jobbet idag. Vi ska iväg på "galej" i helgen älsklingen (den äldste :)) och jag så då blir det ingen träning. Tog oxå en ny promenad i regnet, vilket höstrusk!!
Eftersom vi ska iväg så har vi fått lite gjort ikväll så det blir lite lugn fredagskväll (och Thore är borta hela kvällen...).
Jag har plockat i tvättstugan så det finns rena träningskläder och städat. Thore har lagat mat och handlat så det finns mat till killarna. 

När jag hade städat tog jag lite pics i sovrummet. Lampan jag hade i fönstret gick sönder för ett tag sen och jag har inte hittat nån ny som passar än så det blev ljusstakar istället.
Jättemysigt att ha tända ljus på kvällarna, tycker jag.
Jättevarmt i sovrummet när vi ska sova, tycker min man :).




Nu ska jag titta på slutet av Robinson och bläddra i ett par inredningstidningar som jag inte har läst färdigt än medan jag dricker mitt "Green Tea Orange".





Sov sött!
Kram Suss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar