torsdag 9 februari 2012

Förberedelser

Imorgon åker mannen min och äldste sonen till Österrike på skidresa. 
De ska vara borta ända till nästa lördag! Tur att jag har två killar kvar hemma...
Därför har vi lite fredagsmys redan ikväll och det blir räkor o goda ostar m m. 



 

Killarna har packat inför resan och jag har förberett inför morgondagen. Imorgon ska jag o Nettan åka på mässa genom jobbet. 
Mannen min och yngste sonen är på åhörarkväll på skolan. De går i skolan ikväll och så får de ledigt imon. Nästa vecka har vi sportlov här så Gustav får 10 dagar ledigt i sträck...

Nu väntar jag på mina killar så vi kan mysa!
Ha en skön torsdagsevening!
Kram Suss

3 kommentarer:

  1. men åh så mysigt det ser ut! så skönt att du har dina andra två hemma:)
    kramis!

    SvaraRadera
  2. Mums, det såg gott ut. Ja man skall verkligen ta alla tillfällen i akt att få mysa med sina grabbar. TAck för kommentaren hos mig, kram Victoria

    SvaraRadera
  3. Åhh va mysigt ni har haft det hihi!
    Jag vill även önska söta dig en trevlig fredag!!

    SvaraRadera