måndag 20 februari 2012

Pics från Österrike

Nu har jag fått in lite bilder från mannen och sonens resa.
Gott om snö var det där :)
Här får ni se





Har varit hemma från jobbet sen lunch. Känner mig fortfarande hängig och har konstant huvudvärk. Sov ett par timmar på eftermiddagen.
Ingen feber i a f så jag hoppas jag vaknar pigg i kry imon! 
Mycket sjukdomar runt omkring just nu, förkylningar och maginfluensor (det är jag livrädd för!)...

Hoppas ni är pigga o glada där ute :)
So long!
Kram Suss




2 kommentarer:

  1. Hej, ja jätterpligt med nytt hus, vi har längtat så. Nu ska jag titta runt lite hur ni har det hemma hos er :). Hoppas du mår bättre snart! Mvh Fia

    SvaraRadera
  2. Ser härligt ut med all snön. Håller med dig, att maginfluensa är det sista man vill ha. Jag mår illa bara dom pratar om det.

    Krya på dej!
    Anita

    SvaraRadera