fredag 17 februari 2012

Fredagslängtan

Bästaste dagen är här!
Jag längtar efter helg och jag längtar efter mina stora pojkar som har varit borta en vecka nu. De startade vid klockan sju ikväll och är hemma imorgon em så nu är det inte länge kvar... :)

Här har det varit härligt väder idag. Jag har haft solen skinande in i mitt rum på jobbet och hört droppandet utanför fönstret - VÅRKÄNSLOR!!

Har varit på MAXI o handlat inför helgen och promenerat en runda i en mycket kallare temperatur än mitt på dan men härligt var det...
Vi (Ludde har övningskört) har hämtat Gustav efter hockeyträningen, haft fredagsmys med italiensk buffé. 
Och jag har fått upp en maskin tvätt (har några maskiner kvar denna kväll...) eftersom jag inte orkade gå ner i tvättstugan igår.
Men nu är ljusen är självklart tända 



och det här en liten Alla Hjärtans Dags present från mannen som klickades hem från H & M.


Såg att jag har passerat 10000 sidvisningar och jag är så glad för alla som tittar in här hos mig och ni som ger mig så gulliga kommentarer!
Skriv gärna en liten kommentar ni som inte gjort det än så blir jag ännu gladare :)
TACK alla!!


Kram  Suss

4 kommentarer:

  1. Underbart att det kommer såna där underbara dagar med sol och vårkänslor. Igår var det vår, idag är det grått och mer höstkänsla här;-)
    Underbart ljus du fått:-)

    Ha en härlig lördag vännen!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Vilket mysigt ljus. Hoppas deras hemresa går bra,
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vilket fint ljus! Tusen tack också för fina kommentarer hos mig. kram

    SvaraRadera
  4. Fint du har det hos dig!! Och så mysigt med ljuset! Jag är också sugen att köpa doftljus, ser att så många har det i olika bloggar, är lite nyfiken att prova jag med:)

    Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera