torsdag 9 augusti 2012

Snygg "lada"









Var hos frissan häromdagen och hon vet att jag gillar inredning och inte kan se nog av hus så hon tipsade mig om detta huset som är till salu några mil härifrån. Det ser ut som en ombyggd lada men det vet jag inte om det är, snyggt var det i alla fall!!

Fler bilder kan du se här.

Nu när det kändes som höst redan och man kryper in igen så blir jag så sugen på att göra om inne. Har suttit några kvällar och tittat på inredningar och det finns så mycket snyggt. Även i klädväg finns det en hel del att önska! 
På hösten vill jag verkligen shoppa massor (önskar bara att det fanns mer att shoppa för... :)!

Nu börjar det närma sig slutet av veckan skönt för idag har jag varit så trött. Blir till att komma i säng tidigare men då är jag inte så trött minsann. Å så finns det ju några i huset som fortfarande har omvänt dygn ;)

Tjingeling!
Kram Suss

17 kommentarer:

  1. Ja det var en snygg lada även om inte allt är i min stil så visst attan är det läckert!

    Kramis/Heléne

    SvaraRadera
  2. Annorlunda... väldigt orginellt måste jag säga! Jag tycker det är snyggt... :-)

    SvaraRadera
  3. Vilket fantastiskt hus! Jättefint!

    Kram, kram

    SvaraRadera
  4. Oj, oj vad snyggt!! Gillar att det är en lada på utsidan och på insidan modernt.
    Ha det gott.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  5. Sååå läckert! Snyggaste ladugård jag har sett iallafall :)

    Kramar

    SvaraRadera
  6. Snygg lada, verkligen!! Ja jag är också supersugen på att göra om och greja nu!!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  7. Coolt hus eller lada.. Ett annorlunda hem i alla fall. Det är kul att få titta in i andras kryp in :) kram

    SvaraRadera
  8. Det var ju helt fantastiskt! Tack för titten:)

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  9. Ja jädrans va snyggt...hade man INTE tackat nej till!

    Javisst är det så att man alltid vill ha så mycket nytt till hösten, ibland blir man nästan trött på sig själv:)))

    Rottingsoffan är mörkt grå!

    Kram Åsa

    SvaraRadera
  10. Oj så snyggt det var! Ja nog önskar man att man hade lite mer att shoppa för :). Ha det gott! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  11. Det huset hade jag tagit rakt av! Fab!

    Hösten gör mig också så köpsugen....

    Kram!

    SvaraRadera
  12. Snyggt, fast jag hade gjort om lite, hehe!
    ja, nu är vardagen igång igen. Det gäller att hitta på roliga saker och förgylla de fina kvällarna med!

    kram o trevlig helg!

    SvaraRadera
  13. Superläcker lada eller hus. Läckert att det är så högt i tak! Spa fins också lade jag märke till! Tack för tipset om efterrätten. Perfekt när man inte vill baka! Så snälla dina killar var och bjöd på mat! Vi gör" halv åtta" hemma hos oss ibland, det är mysigt!Ha en fin helg! Kram Lotta

    SvaraRadera
  14. Gud va läcker.
    Riktigt coolt gjort.
    Hoppas du får en riktigt trevlig helg, kram

    SvaraRadera