söndag 14 april 2013

Söndagsbild!




Härliga vårblommor!
Det får bli mitt bidrag denna söndag.


När jag tittade ut idag på morgonen och solen sken så bestämde jag mig. Jag planterar!
Det kommer bli några kalla nätter till men vi får försöka komma ihåg att täcka över blommorna på kvällen...





Här ska mina fönster få sig en omgång idag oxå. Jag har behövt putsa de länge men vädret har varit för kallt och ruggigt men nu så.

Lite vårkänsla här idag alltså.
Plantering och fönsterputsning :)

Fler bidrag till söndagsbilder hittar ni på Fabriken.


Önskar er en skön söndag och hoppas ni får njuta i vårsolen!!
Kramar från mig





31 kommentarer:

  1. Oooo,jag njuter av dina vackra bilder...
    Ha en fin Planteringsdag/Kram Annmi

    SvaraRadera
  2. Jättefin färg på dom penséerna ha det så bra i solskenet. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  3. Mina ska oxå få komma ner i jorden idag! Skön söndag till dig! Kram Anita

    SvaraRadera
  4. Jag får pirr i magen av dina vackra blomster!
    Må Bäst där hemma på 7:an!!!
    Kramkram

    SvaraRadera
  5. Vad härligt att äntligen få stoppa fingrarna i jorden efter en så lång väntan. Hoppas att frosten håller sig borta nu.
    Kram Anette

    SvaraRadera
  6. Åh vad härliga bilder .Ja det är ju bara så skoj att plantera och göra fint.Ha en skön söndag.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  7. Vackert och vårigt!

    Kramis Ulrika

    SvaraRadera
  8. Gud så vackert =) Härliga bilder =) Tänkte höra om du vill följa mig så följer jag dig på Webbplatsen? =) Ha en bra dag. kram

    SvaraRadera
  9. Underbara foton, äntligen verkar våren ha kommit. Har suttit ute i solen endast i en topp (ja, byxor också såklart) och solen värmde riktigt skönt.
    Kram

    SvaraRadera
  10. Härligt våriga bilder.
    Ha en skön söndagkväll.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  11. Vad härligt att plantera lite vårblommor, hoppas få det gjort under veckan.
    Fina bilder förstås
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  12. Fine forårsbilleder og skøn lavendel farve... Håber du har nydt weekenden :o)
    Fortsat fin søndag aften - Kram OddStyle

    SvaraRadera
  13. Idag har man äntligen kunnat nudda våren & få en försmak av det vi trånar efter. Fina blommor du planterat....krams m

    SvaraRadera
  14. Mysigt. Planterade mina penseer i fredags. De stod ute i natt och är lika fina även idag.
    Men de ska ju klara lite kyla.
    Ja våren kom med besked idag annars. Har varit ute och njutit nästan hela dagen :)
    Kram Malin

    SvaraRadera
  15. Åh vad mysigt att ha planerat. Tänkte också tanken men har inte kommit så långt. Kanske nästa helg om värmen håller i sig. Kram Nina

    SvaraRadera
  16. Härligt! Här har det banne mig inte varit soligt idag, trots att jag verkligen önskade det!,
    Jag vill också plantera! Vad fin färg på penseerna!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  17. Härligt med lite vårblommor.
    Ha fina kvällen, kram

    SvaraRadera
  18. Planterade också idag. Visst är det en ljuvlig känsla. Fin färg du fått tag på!
    Kram
    Ellinor

    SvaraRadera
  19. Vi hade sol på morgonen och sen på em blev det alldeles grått och även regn...
    Men visst är det härligt att plantera lite... Fönsterna tog jag för två veckor sen, vilken känsla det var att "kunna se ut" hihi
    Ha en bra start på veckan
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  20. Härligt med penseer...jag tänker inte plantera nåt ännnu....men när jag kommer hem från Irland planterar jag nog några penseer på bron....finns mycket snö kvar här ännu...men det tinar som bara attan...;) Ha en fin kväll och morgondag!!!
    Kramisar bia

    SvaraRadera
  21. Go kväll!
    Vilka härliga bilder:)
    Här har det inte planterats något än, men fönstrens putsade:) ja, inte de jättespröjsade på glasverandan då för dem överlåter jag till Rut;) och så har jag ju målat min vana trogen;)
    Hoppas du får en fin vecka!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  22. Härliga bilder som gör mig sugen på att ta tag i lite plantering här hemma. Dags stt ta bort enen o annat krafs ute på yttertrappen o göra det lite vårligt. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  23. Perfekt söndgsbild till just den här söndagen. Så VÅR vi haft idag ;)
    Hoppas dina blommor överlever. Jag är med så sugen på att köpa hem penséer nu, men jag tror det är bäst att vänta lite till, jag har sån otur med blommor jämt.

    Hoppas du haft/har en mysig kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  24. Ljuvlig, fick riktig sommar feeling av bilderna.
    Kram

    SvaraRadera
  25. Underbara penseér!! Man blir lika glad varje år när man kan plantera dessa godingar ute i vårsolen!!
    Ha det bäst, kram Kate

    SvaraRadera
  26. Nu har vårkänslorna riktigt kommit till dig, när du vill putsa fönster. Riktigt så drabbad är inte jag än :)

    Men jag gillar verkligen vårblommorna!

    Kramar

    SvaraRadera
  27. Mmm....njutning! Jag tycker så mycket om den här tiden. När allt är på gång. Så fint fångat av dig!

    KRAM

    SvaraRadera
  28. Härligt med vårblommor, så vackra!

    Tusen tack för dina snälla ord om nya soffbordet och vårt sovrum. De värmer. :)

    Ha en bra dag!
    Kram Linda

    SvaraRadera
  29. Putsa fönster och plantera vårblommor,då är våren kommen,härligt! Önskar dig en fin måndag/kramiz

    SvaraRadera
  30. Oj vilken lust jag fick till att plantera... Fantastiska bilder :-) å idag när det är grått ute önskar jag att jag gjorde som du igår...tänk vilken energikick de där blommorna hade varit nu!!

    Kraaam/Tatjanis

    SvaraRadera