lördag 13 september 2014

Inredning







Idag har jag pysslat i sovrummet. 
Plockat runt i garderoben. Plockat undan sommarkläder. Vet att det ska komma en vecka med värme till. Men bikinin kommer inte på mer i år. Det är jag säker på.

Har mätt och funderat. Tänkte mig en ommöblering där inne. Om det funkar. Vi får se...
Vill göra en massa i hemmet just nu men budgeten tillåter inte så mycket nytt. Får plocka runt det som finns.
Jag letar inredningsinspiration i alla fall.
Såg detta hem hos ett par andra bloggerskor.
Vilken lägenhet och så mycket snygg inredning!
Fler bilder hittar ni här.



Och så en fin vovve!





Snart dags att hoppa in i duschen. Ikväll ska vi till goda vänner och det ska bli så mysigt.
Den goda vännen är en av mina trognaste läsare. Och det gillas mycket!


Ha en fin kväll.
KRAM





8 kommentarer:

  1. Ja, det är alltid kul att göra om och ens gamla prylar blir ju som nya, när dom får en ny plats =)
    Själv håller jag på att klurar lite, för jag ska göra om lite i yngsta sonens rum, han är 16 och vill ha lite nytt.

    Ha de gott och fortsatt trevlig helg
    Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Hej fina du!

    Tycker du har det fantastiskt fint hemma, verkligen inspirerande!
    Visst är det kul att ändra om lite, även med sånt man redan har, går ofta och rotar runt bland saker i skåp, andra rum och annat. Flyttar runt och har mig, kul!

    Underbart hem, dog lite..

    Ha en fortsatt fin lördag!
    Kram Catta

    SvaraRadera
  3. Verkligen mysigt & riktigt söt "voffs" ♡ ...
    Ha en fin kväll tillsammans med din vän/Kram

    SvaraRadera
  4. Åh så läckert hem...härlig inspiration...lite rå stil och det gillas av mej ;))....ha det så kul ikväll då.
    Kram bia

    SvaraRadera
  5. Verkligen ett inspirerande hem. Det är rätt kul att flytta runt sina saker. Även om man kanske vill ha nytt. Ha en fin dag Kram Pernilla

    SvaraRadera
  6. Visst måste man flytta runt ibland, allt kan inte göras köpas samtidigt. Fina bilder och inspiration visar du. Hoppas att ni hade en toppenkväll! Kram

    SvaraRadera
  7. Sovrumsplaner ja.... Nästa projekt hos mig! Har dock inte mycket att flytta på där, men det ska fräschas upp betydligt med nya ytskickt. Jag har plockat undan sommarkläder med men en del fick stanna framme o idag är det ju shorts o T-shirt på, underbart! Kram

    SvaraRadera