tisdag 30 september 2014

Liten makeover




För ungefär ett år sedan så gjorde vi om i vårt sovrum.
Efter att ha bott in sig ett tag så tyckte jag att byrån skulle få byta plats med garderoberna. Detta gjordes i söndagskväll och andra saker flyttades runt.
Sängen fick nya kuddar. Mjuka och goa.
Hittade dessa på Jysk till ett bra pris.







Så nu trivs jag ännu bättre där inne. När jag slog igen mina blå igår och skulle sova kom jag på en sak till jag ville göra. 
Men det blir längre fram.
Det är då jag har mest idéer. När jag ska sova...
Mer bilder från sovrummet kommer en annan dag.


Bästa tisdagskvällen till er!
Här ska vi fira...
KRAM




13 kommentarer:

  1. Vackert & mysigt ♡ ...
    /Tisdagskramen!

    SvaraRadera
  2. Så fint!
    Det ska bli spännande att se vad du hittar på härnäst.
    Må gott!
    Susanne

    SvaraRadera
  3. Jättefint och mjukt ser det ut! Ja varför är det alltid så att man får alla braiga idéer när man ska sova?:) Så himla fin du är på bilderna nedan, vilken lyckad frisyr och jag älskar dina färger! Kram/tanja

    SvaraRadera
  4. Du har verkligen gjort det snyggt och stilrent!
    Gillar tonerna och gissar att ni sover gott där:)

    Kram
    Adela

    SvaraRadera
  5. Jättefint sovrum, harmoniskt. :-) Förstår att ni trivs med det. Kramizz Laila

    SvaraRadera
  6. Det ser jätte fint ut. Kram Anette

    SvaraRadera
  7. Så fint det blev!
    Ja dom där idéerna poppar då upp i otid ;-) Jag kan typ sms bomba min man på dagarna hehe

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  8. Ser jättemysigt ut, riktigt höstfint!!

    Fin kväll till dig
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  9. Mysigt med sköna kuddar också! Härligt med lite om-möbleringar ibland!
    Kram Helen

    SvaraRadera
  10. Så mysiga kuddar...alltid roligt att förnya....jag är likadan , kommer på idéer på nätterna, haha....
    Ha det så mysigt i sängen nu då ;)
    Kramis bia

    SvaraRadera
  11. Så fint det blev med kuddarna. Ha en fin dag Kram Pernilla

    SvaraRadera
  12. Det ser riktigt mysigt och lockande ut. Det där rummet skulle jag inte vilja lämna på morgonen.
    Kram Helén

    SvaraRadera