måndag 6 april 2015

Lite väl optimistisk...




Gårdagens jag på väg till sonen.


Ny tunika från Gina Tricot och stövlarna köpte jag för ett tag sen på Eurosko. Stövlarna var ett litet panikköp eftersom de gamla gick sönder precis innan jag skulle iväg. De var nog egentligen inte de jag ville ha men skinnstövlar till halva priset så de får duga till nästa vinter. 


En längre tunika som passar mig efter x antal kilo plus...


Nu är jag igång med träningen i alla fall. Sprang med hundarna igår (bara tre kilometer) och nu blir det promenad och sen gymmet.
Träningsvärk redan och värre blir det väl imorgon. Det är väl lite väl optimistiskt att tro att jag ska slippa undan när jag har haft träningsuppehåll på 5,5 vecka!
Jag är van att både promenera och träna, min kropp behöver det. Väntade ytterligare en vecka efter doktorns rekommendationer med träning efter influensan men nu så ska det bli fart på mig. 
En hel del annat som ska göras idag men först träningen.

Ha en bra dag!
KRAM




10 kommentarer:

  1. Så fiiin du é ♡ ...
    /Annandag Påskkram!

    SvaraRadera
  2. Härligt med sol och lite varmare väder när man ska ut på promenader...!
    Och visst var det ruinen i sävsjö vi var vid förra veckan, vi har ju närma dit och barnen gillar det massor.
    Ha en skön dag!

    SvaraRadera
  3. Snygg outfit på snygg tjej :)
    Kram Pia

    SvaraRadera
  4. Har en likadan blus/tunika. Jättefin!

    SvaraRadera
  5. Hallå där fining!
    Skönt ändå att du är piggare igen! Det är bäst att ta det lugnt efter en sån pärs med influensa.
    Ha e riktigt skön annadag!
    Kul med sonen och sambons nya lägenhet:))
    Kram Anna

    SvaraRadera
  6. Här skall det också sätts igång med träning...jag har slarvat allt för länge nu, men efter denna helg så ska jag både köra igång med yogan och PW....springa får jag vänta lite med...hoppas helgen varit bra hos er ;))...det har den varit här...men idag är jag alldeles ensam hemma....mannen har åkt till Stockholm över dagen...dottern jobbar hos sin kusin som har två blomsteraffärer att sköta ;)...men jag har
    naturligtvis sällskap av katterna ;)).........nu ska jag ta upp tvätten ur maskinen....ingen sol här idag, tyvärr !
    Kram bia

    SvaraRadera
  7. Ser inte ut som du behöver oroa dig för några kilon. Tycker du är snygg!
    Kram Petra

    SvaraRadera
  8. Halloj!
    Så fin du är :O) Kul med sonens flytt, kan tänka mig hur du går loss
    i deras lägenhet hihi skulle gjort likadant!
    Kram Arja

    SvaraRadera
  9. Jättefin outfit, gillar blusen. Duktiga ni varit som inte köpt hem godis, men ibland kan man inte motstå =D

    SvaraRadera