torsdag 20 augusti 2015

Vill ha en W.I.C och operation idag...





Ja det är väl varje kvinnas dröm. En Walk in closet. Så även min. Fast vårt sovrum egentligen är två sovrum så får vi inte till en "riktig" WIC. Men ena delen är av rummet är klädavdelningen. 
Med tre stora, mycket praktiska men inte så snygga, garderober. Har dolt de lite med en kimono. 
Funderar på en ändring där. Nån typ av draperi istället för dörrarna.
Nån som har nåt tips?

Med stora spegeln. Och korgstolen som flyttade hit från gästrummet. Som förmodligen ska bytas ut mot en fotpall som vi smidigt kan sätta oss på när kläderna ska på. 
Och en krok. Där sjalar och väskor kan hänga.





En välfylld kruka med en växt som mest består av rötter...



...och den där ugglan som kikar på oss.




Ja det är vår ena del av sovrummet. Så nära en wic jag kan komma.
I den andra delen är sängen. Den där sängen som jag förmodligen kommer att tillbringa en del tid i framöver...
För idag är det operation. Första ögonoperationen. Överhäng som ska bort. 
Ladda med Alvedon sa sköterskan och det är gjort. Kommer nog inte hända så mycket för min del den här helgen.

Vi får väl se när jag kikar in här igen.
Kanske uppdaterar jag på Instagram istället, lite smidigare, ni hittar mig på
hemmapasjuan

Ta hand om er!
KRAM



16 kommentarer:

  1. Ja men visst är det det...
    Varmt Lycka till idag!!!!
    Kramar Anna

    SvaraRadera
  2. Lycka till med operationen :-)

    Jag skulle vara lycklig över dina garderober och definitivt inte sätta draperi på grund av allt damm. Hellre då matta ner dörrarna och byta handtag. (men det beror ju givetvis på den stil resten av rummet har)

    Ha de gott. Catarina

    SvaraRadera
  3. GUUUD va fint !!
    Det där är ju drömmen :)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Vilket härligt sovrum! Jag tror att det hade blivit fint med ett drapperi; det ger ett mjukare intryck och lite lyxig "hotellkänsla" och kommer att kännas mer som en WIC även om det inte riktigt är det...Se bara till att det är tätt runt om så slipper du det mesta dammet! Det är fint med en list upptill som drapperiet sitter bakom (istället för bara en stång).
    Lycka till idag och tack för hälsningen på min blogg!
    Kram Christina

    SvaraRadera
  5. Skulle också vilja ha en WIC men har alldeles förlitet för det, hoppas det går bra för dig idag och att det inte gör allt för ont.

    Kram Eva

    SvaraRadera
  6. Hej,

    I vårt hus i Florida had vi en enorm WIC, men vet du vad, kläderna blir dammiga i en WIC och jag fick ofta borsta bort damm från axlar på mörka kavajer. Något att tänka på. Jag gillar dina garderober. Snygga som attan!

    Kramen!

    Anneli

    SvaraRadera
  7. Hoppas operationen gått bra och att du återhämtar dig snabbt! Kram

    SvaraRadera
  8. Hoppas att allt har gått bra......Kram Anette

    SvaraRadera
  9. Håller tummarna för att du blev nöjd med din första op, och att du inte behöver äta upp hela alvedonasken.
    Tycker att era garderober är superfina !!
    Torsdagskram från Kate

    SvaraRadera
  10. Det kommer att bli jättebra! Sköt om dig! : )

    SvaraRadera
  11. Så snyggt i ert sovrum!
    Här kan jag bara drömma om en Wall in closet:)
    Hoppas att operationen gått bra!
    Skickar en stor kram!

    SvaraRadera
  12. Lycka till med operationen (som förmodligen är gjord nu )...sen kan du fixa med WIC, hihi....
    Ha en fin helg !!
    Kam bia

    SvaraRadera
  13. Hoppas allt går bra nu.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  14. En WIC är nog alla kvinnors dröm, även min :)
    Riktigt snyggt i ert sovrum!
    Lät lite läskigt med din operation, håller tummarna för dig!
    Ha en så skön helg som du bara kan.
    Stor kram
    Jessica

    SvaraRadera
  15. Aha, se där.. när jag googlade på ögonlocksplastik så hittade jag bara ditt inlägg ifrån maj ang. operation men nu ser jag ju att du gjorde den igår :). Jag hoppas att du är OK idag och att du tar det lugnt i helgen. Håll huvudet högt och använd kylmasken ordentligt :).
    Jag gjorde ju en dubbel operation så jag har lite längre återhämtningstid men idag kan jag till och med läsa bloggar så det är en BRA dag idag! På måndag räknar jag med att jobba igen, och skrämma kollegorna lite med hur jag ser ut *S*.

    Kommer att följa dig och se om du skriver mer om din op. här, det är alltid intressant att utbyta erfarenheter.
    Kram Ulrica

    SvaraRadera
  16. Vilket fint sovrum och lycka till med operationen! Kram

    SvaraRadera