fredag 15 januari 2016

Nyttigt och gott till kvällen





Så kallt idag. Tjugo minus grader på morgonen!
Har blivit många koppar te...



Fredag kväll!
Ikväll blev det hämtmat, mycket god sådan. Smidigt ibland när orken inte finns att ställa sig och laga mat.
Denna veckan kör jag C9 (som ni kan läsa om här) men ikväll ska jag unna mig en sån här godsak.
Dadelboll.
Jag är ju svag för sötsaker men försöker att äta mindre sött och då passar det ju bra med nåt gott som är lite nyttigare.  
Så nu en stor kopp varmt te och en dadelboll (receptet kommer imorgon). 

Hoppas ni haft en bra fredag!
KRAM




3 kommentarer:

  1. Här blev det inte så nyttig mat idag ;)...köttfärssås och spagetti...och ett glas rött, men jag har ändå dragit ner på matmängderna och äter bra på lunchen;)....och tycker att det ger resultat ;))
    Ha en fin helg nu !
    Kram bia

    SvaraRadera
  2. Så flitig du är. Jag kör fortfarande att jag inte äter rent godis. Det är tredje året jag börjar på nu. Känns fortfarande helt ok. Ha en fin dag Kram Pernilla

    SvaraRadera
  3. Ser gott ut, även om jag inte gillar daddlar... Jag håller locket på för vitt mjöl och socker ett tag framöver. Inte så jag har totalförbud, utan är det kalas så är det... Men annars i veckorna så kör jag på det!
    Lördagskram från Kate

    SvaraRadera