onsdag 26 oktober 2016

Höstat trädgården






Jag gillar verkligen vårt land med fyra årstider.
Är väl en av de få som gillar hösten. Alla vackra färger ute i naturen. Och även om regnet öser ner är det faktiskt riktigt skönt att komma ut och gå, gäller bara att klä sig rätt. Dessutom blir det extra mysigt att ta en kopp varmt te och tända en massa ljus.

I helgen höstade vi i trädgården.



  
Grillvagnen är kvar på altanen med de andra möblerna är undanställda. 
Några blommor är också kvar, blev lite orolig för de när det var minusgrader idag men de verkar ha klarat sig.



Efter promenaden har jag städat. Nu är jag bänkad framför tv:n med datorn i knät. "Arga snickaren" visas på tv-skärmen och jag funderar på om vi kanske är med där med vår stuga om ett år eller två...
Nope, det är jag inte orolig för, vi vet mer vad vi ger oss in på än vad de verkar ha gjort (och deras projekt var något större) men det kommer ta sin tid.


Fin torsdagskväll önskar jag er!

KRAM



6 kommentarer:

  1. Men så fint du gjort. Kram Anette

    SvaraRadera
  2. så mysigt du gjort det .. gillar verkligen vit ljung
    kram o fin torsdag

    SvaraRadera
  3. Så höstfint du gjort, själv måste jag verkligen få in utemöblerna i helgen, pjuu Kramisar Tina

    SvaraRadera
  4. Härliga höstbilder !!...och nu ska jag se om det går att kommentera hos dej !
    Det gick inte att göra det igår...
    Ha en fin helg !
    Kram bia

    SvaraRadera
  5. Höstfint du har gjort det! Jodå, jag gillar också hösten...väldigt mycket! En tid som gör att allt stillnar ner, mörkret gör sitt och man ser inte alla dammråttor - bara det :)
    Fina bilder du bjuder på!
    Kram Titti

    SvaraRadera