fredag 28 april 2017

Fredag och långhelg





Fredag igen. Tycker veckan återigen gått väldigt fort. Tänkte att det är för att det blev en kortare vecka nu när vi var lediga i måndags. Men det var ju förra måndagen... 
Idag jobbade jag bara halvdag så lite kortare blev veckan i alla fall.




Helgen kommer jag inte tillbringa här hemma i vardagsrummet utan i stugan. Som nu är en byggarbetsplats. Mannen är där, han och snickaren jobbar på taket, vilket de gjort i regn hela dagen... Typiskt.

Jag har varit på ett välbehövligt besök hos frisören och gjort några ärenden på stan. Nu står väskorna färdigpackade i hallen och jag är snart på väg. 
Det är med blandade känslor jag åker dit men jag mår bättre nu än för några dagar sen och även om vi kommer få problem stugan (blir det ju alltid när man bygger om...) och om det inte kommer se ut som jag tänkt så löser det sig alltid på nåt sätt!


Önskar er en fortsatt fin fredag och skön helg!
K R A M




6 kommentarer:

  1. Skönt att du mår bättre, hoppas du får en härlig helg trotts byggkaos. Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Hej! Sköt om dej & ha en bra helg trots byggprojekt. Blir säkert jättebra i slutändan. Kram Helene

    SvaraRadera
  3. Önskar dig en superbra kväll. Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Skönt med långhelg !....var hos frissan i onsdags, visst känns det bra när man varit där ?;)
    Morgondagen blir lugn här, vi laddar för resan till Spanien i två veckor !...åker den 6 maj.
    Skönt att komma till lite varmare ställe än den här kyliga vår som vi har här !!
    Hoppas du får en härlig helg och sköt om dig !
    Kramis

    SvaraRadera
  5. Hoppas att regnet upphör och att taket kommer på plats.
    Ha en mysig Valborg.

    Kram K

    SvaraRadera