tisdag 12 januari 2016

Det där med inredning




Bild från Slettwoll

Här hemma har vi spanat på möbler. Länge. Har fortfarande inte kommit till skott med nån förändring än. 
Dels för att vi inte riktigt vet vad vi vill ha och dels för att soffan vi har nu ska med mellansonen när han flyttar och han har inte fått tag i nån lägenhet än.

Vann ju homestyling hos den här tjejen och det ser jag fram emot mycket!

Bild från IKEA


Vill ha soffa i vitt och gärna en schäslong. Blanda med svarta möbler, gröna växter, korg 


Bild från Expressen

och mässingsdetaljer. Och varför inte en stor tavla med lite färger i.


Bild från My Casa - Sköna Hem


Ja lite så tänker jag. 
Får se vad det blir och när det blir...

Nu tillbaka till vardagsbestyren och vovvarna vill ut på promenad.

Ha en skön kväll!
KRAM


9 kommentarer:

  1. Så spännande att få proffshjälp!!
    Å nu kliar det ju i en och man vill ju en del... Våra sovrum tex... Hua... Dotterns är väl ok, men vårt är en katastrof!!
    Ha en fin kväll :)
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Just nu skulle jag vilja slänga ut det mesta i vårt tv-rum....men det får allt vänta till renoveringen är klar, frågan är bara hur jag ska stå ut, he, he. Grattis till en homestyling, låter hur spännande som helst. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  3. Jag är ju själv inne i en inredningsfas då vi börjar sovrumsrenovera.... men det är inte alltid enkelt att veta hur man ska få ihop allt! Om det stämmer ihop liksom. Visst är det roligt men man skulle vilja få det där absoluta inspirationsknäppen så allt faller på plats liksom. KRAM

    SvaraRadera
  4. Slettvoll är bland det snyggaste som finns tycker jag:) Älskar den stilen. Min sambo har sett en soffa där som han så gärna vill ha, men jag tycker om den vi har:) Brukar det inte vara tvärtom;))
    Här hemma håller jag på att ta in mer blått i vardagsrummet.
    Lycka till
    Kram Maria

    SvaraRadera
  5. Vad kul med homestyling!
    Vi behöver inte så mycket nya möbler, vi köpte det mesta vi behövde när vi flyttade till huset för 3,5 år sedan.
    Har kompletterat med en englessongrupp i howardstil i burspråket och ett svart skolskåp i köket.
    Nu är det lite fix med killarnas rum som står på tur.
    Ha en fin kväll! Kram

    SvaraRadera
  6. Så mycket snyggt på bilderna! Nu fick jag en dos inspiration, den har länge varit på noll...
    Ha en finfin vecka!
    Kram från Titti

    SvaraRadera
  7. Vad spännande med homestyling.....Kram Anette

    SvaraRadera
  8. Roligt att få fundera och drömma hur man vill ha det. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera
  9. ja men det är jätte kul att drömma sej bort hur man vill ha det.

    fin onsdag vännen här blir det kallare nu

    SvaraRadera