torsdag 21 januari 2016

Hemtrevnad






Efter julblommorna plockades bort så behövdes det nåt nytt i krukorna. Köpte mig en hemtrevnad i helgen. Tycker de är så fina men de brukar inte överleva hos mig...



Kväll redan. 
Blev kvar på jobbet lite längre eftersom jag ska vara ledig imorgon. Promenad och gympass avklarat. Sitter nu framför tv:n och tittar på Mästerkocken. 
Lite fredagsmys redan idag. Har ätit jättegod laxsoppa som min egen mästerkock har lagat.

Bäst att sätta fart med packningen nu, vet bara inte hur jag ska få ner allt i en väska...

Ha en fin kväll!
KRAM



3 kommentarer:

  1. Här kollar vi också mästerkocken....är ju lite spännande och se vilka som går vidare. :-)kramizz Laila

    SvaraRadera
  2. Fin hemtrevnad. Här har också tittats på mästerkocken. Spännande att se hur det går. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera
  3. Gillar hemtrevnad men den överlever inte hemma hos mig heller....
    Trevlig helg!

    SvaraRadera