måndag 23 januari 2012

Trevlig början på ny vecka

Vi har fortfarande vackert vinterväder här. Hoppas snön håller sig kvar länge nu när den ändå har kommit ned :)
På vår framsida nu







Ikväll ska jag på tjejträff med mina väninnor sen länge. Värdinnan idag är inte bara vän utan oxå en bloggvän :) Hon har den fina bloggen Lilla Gårdshuset och det var av henne jag fick inspiration att börja blogga.




Har varit ute på promenad med vovvarna nästan -5 grader, skulle visst bli väldigt kallt om några dagar. Brrr!
Nu måste jag rusa.....
Tjingeling!
Kram Suss



5 kommentarer:

  1. Ha en mysig kväll med vänninorna, ska in och kolla hennes blogg. Ha så bra. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  2. Härligt med lite vänmys och det var väl tur hon inspirerade dig till att börja blogga så vi lärde känna varann här genom bloggarna:-)

    Ha de gott
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Jag vill skicka dig en tisdagskram sötaste du!
    Kramkram

    SvaraRadera
  4. Tack för en alltid lika trevlig kväll igår.

    Kramis/Heléne

    SvaraRadera
  5. Så fint du har det utanför vid förstukvisten!!! Fina krukor!!

    Har kikat in på bloggen du länkar till och den kycklingpastan hon visar recept på ska jag absolut testa:)))

    Stoooooooooooor kraaaaaaamaka

    SvaraRadera