måndag 9 januari 2012

Vardag, vardag...

Då var det vanlig vardag igen.
Idag har jag varit på besök hos chiropraktorn. Behandling i 45 min, en hel del låsningar så det knakade ordentligt under behandlingen men jag hoppas nu att han har fått bort det sista onda...
Jag skulle ta det lugnt idag sen är det bara att börja styrketräna igen. Måste försöka komma iväg till gymet åtminstone ett par ggr i veckan nu. 
Har umgåtts lite med dammsugaren och plockat lite i en del hyllor annars har det varit en lugn kväll.

Har alltid lite "ångest" efter dessa helger. Jag tycker det är värre att börja vardagen igen efter julledigheten än efter semestern....
Känner mig lite rastlös vill göra nåt :)
Kanske köpa ett nytt hus...

Mats Sundins lyxvilla i Toronto!
...eller en stuga vid havet...


...får nog nöja mig med ett renoveringsobjekt i så fall.. :)


Kanske skaffa en söt liten vovve till....


eller boka en riktig lyxresa?!


Man kan ju alltid drömma men det blir nog inget av detta, jag får lugna ner mig och se fram emot ljusare tider och njuta av det vardagen ger.
 Hoppas på lite fin vinter innan våren kommer :)

Tjingeling!
Kram Suss

4 kommentarer:

  1. Det är inte lätt när man har ont, hoppas du blir bättre. Ja drömma måste man, man vill så mycket. Menman får vara glad för det lilla. Ha så bra i veckan o tack för de fina kommentarerna. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  2. Härligt att drömma sig bort lite :) kram

    SvaraRadera
  3. Känner igen mig i det du skriver. Det är så hemskt att komma igång med vardagen efter lång ledigt. Speciellt när man har sk ox-veckor framför sig. Just nu är jag mammaledig så nu är vardagen ljuvlig men när man jobbar är det mindre roligt!
    Hoppas du får en fin dag! Kram Maria

    SvaraRadera
  4. ha ha ha , ja vad är en bal på slottet liksom:)))
    Älskar dock bilden på det ruffiga huset:)) kram på dig:)

    SvaraRadera