torsdag 5 januari 2012

Shopping och hockey

Idag ska vi åka till Jönköping och handla lite. Yngste sonen fyller snart år så vi ska köpa kläder m m som han önskar sig. 
Jag har oxå en del önskemål (utan att jag fyller år än...)!
Dags att plocka bort julgrejorna och då vill man gärna ställa fram nåt nytt.
Kollade lite igår och det blev helt plötsligt en lång lista på vad som skulle handlas.
En liten nackdel med att kolla bloggar på kvällarna, man hittar så många fina hem och får en massa idéer. Det mesta av det jag vill ha är för dyrt för oss men det får bli budgetvarianter.....
Jag gillar ju att göra om lite då och då. :)

Här lite önskningar


Skulle vilja ha en fåtölj till i vardagsrummet och kanske en ny kudde, tyckte denna var sååå fin.







Vi behöver lite ny belysning här i huset, några lampor som behöver bytas ut och ett tårtfat har jag saknat länge...


...det blir säkert nån ny ljuslykta oxå. ;)

Mannen min och jag behöver byta ut våra telefoner. Min funkar fortfarande men är så sliten och mannens fungerar icke.


Får se vad som kommer med hem?
Vi åker sen direkt till Skillingaryd för att kolla Ludde´s match med J 18.
Det blir vår Trettondagsafton!

Ha en skön helg!
Kram Suss

4 kommentarer:

  1. Hoppas du hittat massa fynd. Här ska jag ha jul ända till tjugondag knut nästa vecka. Har ju liksom inte hunnit ha jul.....så då får man förlänga det så länge det går.
    Usch, inga roliga besked i förra inlägget, ska hålla tummarna på Onsdag.
    Ha en riktigt mysig kväll,
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Hoppas att ni hittade nåt fint på er shoppingtur, här har vi också gått i affärer men prislapparna är rätt rejäla här så det blev mest att vi tittade, men det är kul det med. Vad fina saker du har på din önskelista, vad kommer lampan från? //kram maria

    SvaraRadera
  3. Jo då det blev en del shopping men inte allt jag hade tänkt mig. Allt ser inte lika ut i verkligheten som på bild...
    Skrivbordslampan är från IKEA och "glödlampeslingan" är från Granit.

    SvaraRadera
  4. Hihi kul att se att du har varit i Jönköping =) Nästa gång kan du bara komma förbi på en kaffe och en cuppis!!
    Kramkram

    SvaraRadera