söndag 18 mars 2012

Härlig söndag

Haft en riktig slapparförmiddag hittills!
Har kollat på film i soffan och suttit vid datan. En söndag utan en enda tid att passa, det var länge sedan :)
Igår kväll när jag satt här vid datorn satt min man vid tv:n och kollade på fotboll. Han kom ned och berättade att Bolton spelaren Fabrice Muamba endast 23 år gammal hade ramlat ihop under matchen och kämpade för sitt liv. Hans läge är fortfarande kritiskt. Usch vad hemskt med en så ung kille. 

Fick nya fina blommor igår....





Har oxå planterat penséer och murgröna på framsidan. Blev lite på baksidan oxå men jag väntar med att plantera för mycket det kan ju fortfarande bli minusgrader....



Nu blir det promenad med hundarna och sen träning på gymet. Ikväll ska jag "börja" städa i alla garderober och skåp som verkligen behövs göras iordning men det kommer nog ta ett tag.
Kan nog plocka undan lite vinterkläder nu, eller...

Fick ett glädjande besked av äldste sonen innan. Han kan förmodligen fixa min data!! En gammal hårddisk som han ska sätta i, vi vet inte hur länge den håller men tills vidare i alla fall.
Så ikväll kanske jag kan sitta i soffan o kolla bloggar m m. Jippie!!!
Har en utmaning jag ska kolla på oxå.
Det ska bli en ny data till här i huset men just nu så är det mycket annat som pengarna ska läggas på....

Önskar er en härlig söndag!!
Kram Suss



9 kommentarer:

  1. Låter som en skön söndag! Här har varit lite slappedag idag, skönt! Jag och hunden var ute och letade korvbitar i träd, ja hunden alltså inte jag! Kul övning för en vovve med bra luktsinne som behöver aktiveras...

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  2. Du har fixat med lite blommmor också ser jag! Jättefint! Usch vad otäckt med fotbollskillen! Hade jag missat!
    Skulle också behöva städa garderober!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Vårkänninga! Snygga kängor du klickat hem från Ellos.
    Fortsatt skön söndag!

    SvaraRadera
  4. Vårkänslan på topp =)
    KRAM

    SvaraRadera
  5. Vilka fina blommor du fått! Så vackra!
    Har haft en riktig slapparsöndag även här! Skönt!

    SvaraRadera
  6. Så jättefint du fixat med uteblommorna!!!!! Det vill jag också göra men är lite orolig över frosten. Härligt med slapp söndag hemmavid:)))

    Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  7. Blir sugen på att fixa till ngr krukor jag med. Tror dock att faran för frost ännu inte är över här i Stockholm, väntar ngn/ngr veckor till.

    SvaraRadera
  8. Åh, vad fint du har gjort :) kram/Diana

    SvaraRadera