torsdag 15 mars 2012

Maränger

Igår kväll passade jag på att göra lite maränger när jag ändå hade ugnen på efter middagen.
Vi ska ha kalas här på lördag och min pappa är glutenallergisk och min mamma kan inte äta nötter och mandel... Lite svårt att hitta nån bra efterrätt :)
Blir nog nån tårta så pappa får nöja sig med marängsviss.

I lördags var jag på stan och letade kläder, det blev i alla fall ett par jeans i cerist! Helt olikt mig med färg...på byxor dessutom :)
Äldste sonen undrade om jag hade kommit i 45-års kris ;) Trivdes i dem i alla fall. Försökte hitta ett par boots i svart oxå men det var värre. Lite impulsivt satte jag mig framför lapen (då när den fortfarande funkade....) och hamnade på Ellos sida där de hade ett par som såg snygga ut. Nu har de kommit och de passade jättebra, så nöjd blev jag. Alltid en risk att beställa på nätet men nu börjar jag få upp ångan... :)


 Nu är det bäst jag blir färdig med mitt inlägg, min tid är ute... 
Skön torsdagskväll till er!
Kram Suss

4 kommentarer:

  1. Så gott med marängswiss, min älsklingsefterätt. Tjusiga skor. Ha en forsatt fin kväll, Kram Mimmi

    SvaraRadera
  2. Haha 45-årskris:))) Ja jag har nog 44 års-kris om typ en vecka usch...Fint med färg på byxor, skall nog kolla runt lite jag med. Härligt med en man i köket, här går inte min närmre spisen än typ 3 meter hihi. Ha det gott/ Kram Anne

    SvaraRadera
  3. Jättefina boots du köpt!!!

    Kul med lite kalas:)

    Ha en toppenhelg
    Kraam Susanne

    SvaraRadera
  4. Hm, färgade jeans är 45:årskris alltså??? ;) De är för roliga, ungdomarna! ;)
    Snygga boots! Ellos brukar ha kvalité på sina saker!
    Kram och trevlig helg!

    SvaraRadera