måndag 5 mars 2012

Nu och då

När jag letade bilder på Ludde ramlade jag över de här gamla bilderna på vårt grågröna hus. När vi köpte det var det gult med rött tegel på gavlarna...
Nu är hela huset vitt vilket jag trivs mycket bättre med :)

Baksidan nu...





...och då...


Framsidan nu...





...och då...


Lite förändringar har det skett under dessa år :)
"Nu"korten är ju tagna i somras, än har vi inte fått fram trädgårdsmöblerna men nu börjar jag lääängta.
Känns som det är ett tag kvar, vi hade minusgrader på både morgon- och kvällspromenaden.


Nu är måndagsfixet klart (förutom tvätten som ska hängas...) och jag ska slå mig ner i soffan och kolla på "Familjen Annorlunda" som jag inte har sett på ett tag.
Önskar er en skön måndagkväll!
Kram Suss





8 kommentarer:

  1. tack för hälsningarna

    Eeee JA det är verkligen snyggare nu. Mycket snyggare. Bra smak :)

    Fin kväll till dig
    Kram Louise

    SvaraRadera
  2. ååå. vilken underbar altan ni har. super fint! och Snyggt!
    vilka förändringar ni har gjort under åren!
    Vita hus, I like!
    Vårat blev jue med vitt, efter varit någon gråblå färg innan.
    men vi har mycket kvar i våran trädgård att göra...
    Och tralldäck som ska läggas.
    NU LÄNGTAR MAN till SOMMAREN!! och den varma VÅREN!
    Kram elle

    SvaraRadera
  3. Vad jättefina förändraingar ni gjort!!!älskar uteplatsen, så vill jag ha det på vår nya altan tror jag! Kram

    SvaraRadera
  4. Hej söta bloggvän!!
    Jag undrar om du skulle kunna hjälpa mitt bidrag att gå vidare eller till och med kanske vinna!
    Miss Vardaxlyx är mitt cuppisbidrag och jag behöver DIN röst!!
    Klicka in dig på min blogg och rösta =)
    Jag tackar dig ödmjukast <3
    Önskar dig en trevlig tisdag!!
    <3 <3 <3

    SvaraRadera
  5. Så fint erat hus är!! Och jag håller med dig, vitt är vitt!Supersnyggt:) Ha en härlig dag, kram jessica.

    SvaraRadera
  6. Vilken skillnad. Det är så fint ert hus.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Verkligen stor skillnad! Ni har fixat det jättefint! Tack också för de fina kommentarerna hos mig, kram Victoria

    SvaraRadera
  8. Hejsan! Hittade hit av en slump! Kul! Vi har ett nästan likadant hus som er som också genomgått stora förändringar!Ser att vi har liknande smak Jag lägger till mig som följare av dig direkt, kom gärna in till mig och kolla!
    Kram Helena

    SvaraRadera