tisdag 21 maj 2013

Ett paket...





...var jag och hämtade igår. Från Zalando.
Till mamman och minstingen i huset.



Nya skor!
Och en del annat. Till mamman. Men det är ju snart en speciell söndag...

För mig ett par nya svarta converse och till sonen ett par andra tygskor.
Jag tycker denna period är svår när det gäller vad som ska sitta på fötterna. Jag gillar stövelperioden mycket bättre. Mitt emellan stövlar och vinterskor finns det sällan något jag gillar men ett par converse är bekvämt.
Snart kan väl pumpsen åka på....
Vad har ni på fötterna nu??


En dagens på vår Chippen!


Han vill gärna stanna ute på trädgården efter morgonpromenaden. 
Han måste hålla sig på tomten. Med en viss del av kroppen :)
När det händer nåt "spännande" nere på gatan så kan han lägga sig lite ute på trottoaren men men rumpan är fortfarande på trädgården...

I kväll blir det en ganska lugn kväll. Jag bakade en hel del i går och mannen fixade i trädgården så idag blir det nog bara ett träningspass.
Och de andra vardagssysslorna förstås....


Ha en fin dag!
Kramisar




13 kommentarer:

  1. Älskar Zalando! :)

    På mina fötter sitter det ballerinaskor vid den här perioden innan det är dags för kilklackar och sandaler.

    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Snyggt och skönt med converse. Det sitterdet på fötterna här med, eller gympadojjorna. Så kul är jag:p men bekvämlighet framför snyggt!
    Haha, så söt han är.
    A en skön tisdag nu. Kram Malin

    SvaraRadera
  3. Snygga. Vist måste man ha ett par Convers annars klara man sig inte :) Jag har vita och använder dem nästan till allt.

    Hoppas du få en fin dag!


    /suvi

    SvaraRadera
  4. Tycker också det är svårt med skor just nu! jag går mest i gympaskor eller boots och sandaler när det blir varmt! Men ett par convers vore inte fel.
    Ha de bra!
    kram viktoria

    SvaraRadera
  5. Här är det convers som gäller till större delen, dom är absoluta favoriterna. I går kom mitt paket från Zalando och då kom även mina nya loafers som är blanka, provgår här hemma idag, sitter hyfsat men klämmer på ett litet ställe.

    Kram Anna

    SvaraRadera
  6. Converse eller ballerina funkar nu, tycker jag. Fötterna är inte riktigt rumsrena för att visas i typ flippisar ännu. Måste göra en ordentlig fotbehandling först för att kirra hälar och sånt. Men converse är aldrig fel. Fast jag kör vita. Höga eller låga. Väldigt konservativ på den punkten.
    Ha en bra dag

    SvaraRadera
  7. Härligt med nya skor :)
    Här är det skön skor som gäller vet inte vad man kallar mina men de är fina hihi
    Sååå vacker Chippen är/Nospuss & Kram

    SvaraRadera
  8. Älskar zalando =)
    Snygga skor.
    Så klart måste ju ha lite trygghet genom att ha en del av kroppen kvar på tomten, söt.
    Kram kram

    SvaraRadera
  9. Det blir sneakers varje dag! Idag gummistövlar och igår klackar men annars sneakers jämt!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  10. Hm, jag älskar skor i alla former, höga, låga, converse, gummistövlar, ja allt utom Foppatofflor, det har jag inga....Alltså Chippen hur söt får man vara.....underbar bild. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  11. Jag kör med Converse, vita, rosa och beiga varvar jag med......och ballerina där emellan. Inga bra för fötterna skor.......men men. Ha det gott. Kram Anette

    SvaraRadera
  12. Coola converse....kan tyvärr inte gå i låga skor...joo när jag sportar och tränar förstås...men inte annars...kanske för att jag är kort;))
    Ha en fin morgondag!!!
    God natt min vän!

    SvaraRadera
  13. Just nu är det väldigt mycket converse för min del ;-) Tycker det är svårt med skor då jag vill ha snygga, lite tuffa men samtidigt sköna eftersom jag helt plötsligt får för mig att gå hem från jobbet eller annat ställe där jag är och då vill jag inte hindras av skorna.
    Har aldrig provat Zalando, det kanske vore något?!
    Kram

    SvaraRadera