lördag 4 maj 2013

Nu blir det lugnt..




Mycket trevlig kväll hade vi här igår!
Så kul att träffa alla vänner. Men nu blir det en lugn period här på Sjuan.
Vi och Svea ska koppla av så mycket som möjligt inför det som komma skall.


Idag har vi varit ute och promenerat, tvättat och jag har haft vän med dotter på besök men mycket mer händer det inte här idag...

Vi har sen en vecka tillbaka bytt sovrum och haft valplådan på plats men Svea är inte intresserad av att ligga i den men det kommer väl.
Hon provar gärna att sitta i den i alla fall :)


 Vi njuter vi av lediga lördagen. Nu tar vi en kort promenad i lugnt tempo sen blir det kanske bullbak om jag får lust.




Nu äntligen har även jag skaffat Instagram, ni hittar mig på 
"hemmapasjuan"


Önskar er alla en härlig lördag och hoppas ni tjejer som är på eventet har en extra mysig dag!!

KRAM 





11 kommentarer:

  1. HÄRLIGA bilder och skön lördag ni har!!!

    Kul att ses på Insta också ;)

    Ha en fin kväll, stor kram!
    Lotta

    SvaraRadera
  2. Såå fin Svea :)
    Waoo,så vackra foto/Kram

    SvaraRadera
  3. Då ska jag leta dig på insta! :)

    Ha en bra dag!
    kram viktoria

    SvaraRadera
  4. Vad fin hon är! Kommer att bli en härlig liten kull.
    Kram Sus

    SvaraRadera
  5. Haha så fin hon är och vilken fin låda hon fått. Kram Anette

    SvaraRadera
  6. Så fin!!!! Önskar dig en fortsatt fin lugn lördagkväll!

    Kram /Maria

    SvaraRadera
  7. Fin hon är, Svea! Kollar in dej på Instagram! Trevlig fortsatt helg!//kram maria

    SvaraRadera
  8. Skönt med sådan dagar ibland.
    Vilken fin vovve ni har.

    Ha en skön kväll. Kram Pia

    SvaraRadera
  9. Det låter som en skön dag!

    SvaraRadera
  10. Nämen vilken sötis :)) Jättefina foton också! Måste säga att det dukade bordet i förra inlägget ser fantastiskt mysigt ut, gissar att du hade helnöjda gäster :)))

    Här blir också en lugn dag med lite trädgårdsfix - det är avkoppling för mig :)

    Stöööörsta kraaaaamen aka

    SvaraRadera
  11. Vad fin hon är Svea ;)
    Jag har addat dig på instagram. Jag heter Ninni144.
    Kram
    Anneli

    SvaraRadera