fredag 28 november 2014

Fredag och 4 stora koppar te...





Jag är en riktig te älskare. 
 När jag gifte mig hade mina tjejkompisar gjort en sång om mig som hette "Fyra stora koppar te"
Men det blir fler än fyra koppar på en dag...

Köpte för ett tag sen stora koppar på Indiska men även sönerna dricker te så de är ofta upptagna så i helgen köpte jag nya tekoppar. Även de är från Indiska. 






Bästaste dagen är här! Arbetsdagen och ett gympass är avklarat.
Snart fredagsmiddag och sen en stor, eller flera stora... koppar te och en god lchf chokladboll till Idol. 
Det är fredag det.


Ha en härlig fredagskväll!
KRAM




12 kommentarer:

  1. Superfina koppar i snyggt mönster o färger. Är nog gott o dricka kaffe ur dem också, kaffekärring som jag är. Ha en mysig kväll. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  2. Så vackra koppar ♡ ....
    /Kram & ha en fortsatt fin kväll!

    SvaraRadera
  3. Åhh vilka snygga koppar! The är inte riktigt min grej, joo när jag är förkyld eller frusen. Tur att smaken är som baken.. Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  4. Fina koppar. Jag är ingen tedrickare, men ibland så övar jag på att dricka det:) Då blir det faktiskt ur Indiskamuggar! Kram och fin fredag till dig /Emma

    SvaraRadera
  5. Gillar stora koppar till te. Det ska liksom drickas så.
    Vilka fina tomtar i förra inlägget!!

    Ha en toppen dag!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  6. Önskar att jag drack mer te, men det är bara kaffe som hägrar här, men kopparna var superfina.
    kram Helena

    SvaraRadera
  7. Jättefina koppar! Önskar jag också var en tedrickare, känns nyttigare, men jag är en riktig kaffekärring ��
    Kram
    Ingela

    SvaraRadera
  8. Superfina tekoppar. Är också svag för te. Har aldrig lärt mig dricka kaffe. Hoppas du får en fin lördag Kram Pernilla

    SvaraRadera
  9. Vackra muggar! Indiska har mycket fint!

    KRAM o Trevlig helg! Anna

    SvaraRadera
  10. Muggarna är såå snyggar, gillar :)
    Här är en till som dricker massor med te. dricker inte alls kaffe, tur man slapp den lasten.
    Trevlig helg
    Kram Anna

    SvaraRadera
  11. Fina koppar. Mycket fint på Indiska.

    SvaraRadera