lördag 14 mars 2015

Det är här jag har varit...



Det är här jag har varit.
Här i Studio Spinneriet i Lindome. 



Hos Kicki, Creando Photo.
På fotokurs...

Jag känner att jag har så mycket att lära så därför tyckte jag det var bra med en privat fotokurs med Kicki.
Upplägget var jättebra. Först teori och sen testade jag att fota olika saker och fick hjälp med inställningarna (och tiden gick väldigt fort),



  
Så mysigt där i hennes studio.





Och jag är jättenöjd. Hon är så duktig. Nu ska jag släppa autoläget, träna och testa mycket mer för att lära mig min kamera. 
Kan verkligen tipsa om denna kursen, är ni intresserade så kika in här.



Vi stannade över natten i Göteborg och idag har vi sprungit i affärer men nu är vi hemma igen. Och nu bänkar vi oss framför tv:n och melodifestivalen. Jag hejar på Måns!

Ha en skön kväll, har ni någon mello-favorit?
KRAM




15 kommentarer:

  1. Så kul det låter. Vet att Kikki är duktig. Hejar också på Måns. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Å, goa Kicki!! Vad härligt att få vara i hennes studio. Ser jättefint ut! Ser också på Mello nu och Måns låt är jättebra!

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Men åååh vad kul med en kurs hos Kicki! Kan tänka mig att du fick mycket inspo!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  4. Men så kul... såg på instagram att hon förberedde för fotokurs, och så var det du som skulle dit!
    Kikade lite på hemsidan, men hittade inga uppgifter om kurser, jag skulle verkligen behöva gå på nåt, vad tog hon för det hela?
    Ha en skön söndag!

    SvaraRadera
  5. Åh, det hade jag velat gå på, en fotokurs!
    Det måste jag kolla upp....................dessutom ganska nära mig också.

    Jo, det blev ju Måns som tog hem hela rubbet i mellon.
    Inte direkt min favvolåt men den är väl ok.

    Ha en fin dag,
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  6. Ja hon tar verkligen jätte fina bilder så jag förstår att det måste vara toppen att gå kurs hos henne. Hon verkar till råga på allt vara en toppen trevlig tjej.

    SvaraRadera
  7. Åh vad KUL! Har tänkt länge att jag vill gå en fotokurs och har förstått att är det hos någon man ska gå så är det hos Kicki! Jag måste bara få tid till det, men nångång så!...
    Kram!
    Judita

    SvaraRadera
  8. Åh, så kul. Det skulle jag också vilja. Tyvärr känns det som lite långt ifrån. Ska bli spännande att se dina framsteg. Bara testa på! Kram Anita

    SvaraRadera
  9. Men åh vad roligt. Jag har gått en fotokurs men har så mycket kvar att lära. Skulle behöva lära mig photoshop också, puh har hört att
    det ska vara svårt.
    Ha det fint !
    Kram Pia

    SvaraRadera
  10. Men vad roligt! Jag har aldrig gått någon fotokurs. Men skulle gärna vilja. Jag fotar rätt mycket och har läst mig till det jag kan. Men skulle gärna vilja kunna mer! Fina bilder ♥

    Kram Carola

    SvaraRadera
  11. Men åh så kul - nu blir jag allt avundsjuk!!! :-)

    Lite långt från mig - men ack så kul det vore! Visst sitter Frida på Trendenser där också om jag inte minns fel.
    Fina bilder du tagit!!!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  12. Men oj så roligt med en fotokurs hos Kicki! Kan tänka mig att det var hur spännande och roligt som helst :) Lycka till med de manuella inställningarna.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  13. Gud va roligt! Jag vill också gå en kurs och besöka hennes underbara studio. Kram

    SvaraRadera
  14. Vad kul!! Härligt att få tips och hjälp att ta fina bilder! Det verkar jättekul att gå på sådan kurs! Vill också :-)

    SvaraRadera