fredag 9 oktober 2015

Färgglad fredag!







En färgchock i min garderob! Bland det svart och gråa, och nåt vitt, hamnade denna gula klänning.
Passade bra att ha och byta med till jobbet tyckte jag. Fyndade den på HM.
Dagens jag, som ser något sur ut. Fast det är jag inte... 
Och ovanligt med denna färg på mig och brillorna på men det är ett måste den närmaste veckan. Svårt att hitta rätt med sminket på morgonen bara...

Ett pass på gymmet väntar innan det blir middag och fredagsmys.

Vill först bara kika in och önska en trevlig helg!
KRAM





10 kommentarer:

  1. Jag tycker den är supersnygg, lite senapsgul, den färgen passar dig jättebra.
    ... och du.. inlägget nedan, jag längtar också efter advent och julpyssel :)
    Stor kram till dig
    Jessica

    SvaraRadera
  2. Så snygg du är i den gula färgen. Snyggt HM fynd. Kram Anita

    SvaraRadera
  3. Så snyggt. En färg du passar i. Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Den färgen klär dig, verkligen!!!
    Fredagskram från Kate

    SvaraRadera
  5. Så snyggt! Extra härligt med färg så här på hösten. Ha en fin helg! Kram Camilla

    SvaraRadera
  6. Så fin du blev. Kul med lite färg. Ha en fin dag Kram Pernilla

    SvaraRadera
  7. Åh vad fin, ääälskar den gula färgen och den passar dig helt perfekt! HM är toppen tycker jag, hittar alltid en massa fint där.

    Hoppas du får en go helg!
    Kram Catta

    SvaraRadera
  8. Tjusigt med denna klänningen!! Höstigt!=)

    SvaraRadera
  9. Så snyggt. Det klär dig verkligen.
    Ha en skön lördag kväll.
    Kram Petra

    SvaraRadera
  10. Jag har lite svårt för färgen (på mig) men den klär dig :)
    Snyggt!

    SvaraRadera