onsdag 2 december 2015

Godsaker






Här är mina favoriter. 
När det gäller julens sötsaker.
Hemgjord chokladkola och knäck. Och skumtomtar. Älskar de. 
Nu har det blivit lite för mycket goda saker i det här huset sista tiden (och december har bara börjat...) så nu får det inte bli mer förrän vi närmar oss julafton!

Vad har ni för favorit bland julgodiset?





Ett sent inlägg från mig idag...
Hade en mysig kväll här med goa tjejer. Disk och fix efter det och en stund vid datorn för att varva ner. Känner mig ett dugg tröttare men nu ska jag i alla fall släcka för om några timmar blir det morgonpromenad.

Go natt!
KRAM 




5 kommentarer:

  1. Knäck kan jag inte vara utan och sen ischoklad med mintsmak. Hoppas du får en bra torsdag. Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Å julgodis... en favorit är dock Rocky Roads. Kan inte sluta äta när jag väl gjort en sats. Det brukar bli några satser inför varje jul, för de räcker ju inte hela vägen fram ;-)
    Kram Helén

    SvaraRadera
  3. Ja, det får nog bli knäck.
    Det bara måste jag ha.................
    Annars är Lakritsfudge en favorit här i familjen.

    Ha det fint,
    kram Anneli

    SvaraRadera
  4. Åhh knäck är ju så gott! Sedan har jag en favorit till med vit choklad och kokos. Kram Camilla

    SvaraRadera
  5. Skumtomtar.. .jodå! Vi gör inte mycket julgodis men alltid knäck, men vet inte om jag gillar den bäst egentligen... Vi gör alltid julgodiset alldeles precis före jul, några dagar bara. Jag tycker personligen det är helt crazy att äta julgodis hela december som verkar vanligt förekommande... det är i alla fall inte min kropp och hälsa värd tänker jag helt krasst. :) det finns så många andra bättre val. Jag gillar mycket baconlindade dadlar till glöggen och ost till pepparkakan. kram!

    SvaraRadera