måndag 23 november 2015

I kylan





En massa fix blev det gjort här igår. 
Städades och julpiffades. Till sent på kvällen. Vet aldrig hur jag ska ha det utan flyttar saker hit och dit....
Nu har jag fått det mesta på plats. Men kanske flyttas det igen.

Kylan håller i sig här. Minus tolv grader denna morgon!
Tur att jag köpte mig ny kängor i helgen. Till mina promenader.



Köpte ett par nya julsaker till nu på lunchen så de ska få komma på plats idag också. Men det blir ikväll. Efter promenad och ett träningspass. 
Veckan är igång.

Hoppas ni haft en bra start!
KRAM



9 kommentarer:

  1. ja, fy vad kallt det är kram Diana

    SvaraRadera
  2. Usch ja så kallt! Men inte så konstigt. Vi är ju i slutet av november. Och de har ju varit en fantastisk höst. Nu är de bara att stå ut till mars/april. Ja de är lite så jag gör. Står ut tills ljuset och värmen är tillbaka. För de här är inte alls min årstid. Kram

    SvaraRadera
  3. Nej veckan har kunnat starta bättre...först skulle jag tvätta och då pajade tvättmaskinen....sen tänkte jag pynta lite, men när jag kom ner i källaren så var all lust som bortblåst...kände helt enkelt inte för att pynta...tog upp ett par neutrala vita prylar, men sen var det stopp...hoppas lusten kommer tillbaka till helgen ;))...för annars blir det en tråkig jul, haha...men först nu på onsdag tänkte jag försöka sälja lite prylar på loppis...sist gick det dåligt...hoppas din vecka startat bättre än min ;)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Så fint du har det här inne! Visst är det mysiga tider framöver!
    Finas mammis

    SvaraRadera
  5. Skönt med bra skor som håller kylan borta. Kram.

    SvaraRadera
  6. Har med fixat lite i helgen... Men än finns det mer att göra och ta fram mer ljusslingor och stjärnor o adventsstakar:)
    Men nu är det halv åtta med dottern i soffan här:)
    Ha en fin kväll!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  7. De där kängorna såg sköna ut! Borde också skaffa mig nåt varmare nu när kylan kommer.

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  8. Jag tänkte starta på onsdag då jag är ledig.. Två nya adventsljusstakar väntar i tvättstugan ;-)
    Sköna skor! Varm om fötterna är viktigt...
    Kram
    Sandra

    SvaraRadera
  9. Japp här har jag också startat, bäst att passa på medans det känns lite vintrigt ute.
    Kram Kram Helena

    SvaraRadera