söndag 13 november 2016

Fars Dag!






Efter dubbla Fars dags firanden så är vi hemma igen. Vi har varit hos min svärfar och fikat på förmiddagen och efter det var vi bjudna på middag hos min pappa.
Nu har vi tänt en massa ljus och sjunkit ner i soffan, pappan i huset och jag.
Han har också blivit firad med godsaker.
En whiskey han gillar och lakrits favoriter kom sönerna och grattade honom med idag.




På morgonen fortsatte jag med pysslandet här hemma men än är jag inte riktigt färdig med rummen. Nästa helg blir det stugan och snart är det första advent så kommande vecka får jag nog sätta lite fart...


Ha en skön söndagskväll!
KRAM




3 kommentarer:

  1. Haha vad du fixar!! Gulligt av sönerna att komma med whiskey o lakrits. Ha en fin start på veckan vännen. Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Ska bli spännande att få se när du har pysslat färdigt. De där lakritspastillerna....farligt goda. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  3. Mums för lakrits...jag älskar nämligen lakrits...nästan ingen annan godis ;)
    Och vi firande också min gamla pappa som blir 92 år i dec....såå tråkigt att han är glömsk efter tre stroke !
    Ha en fin kväll !....här ska vi se vem som blir Kockarnas mästare ikväll !
    Kram

    SvaraRadera