torsdag 16 mars 2017

Att ha något att se fram emot






Man måste få ballonger på sin födelsedag!
Ja det tyckte mina vänner. Så jag fick ballonger av de. Och inte vilka ballonger som helst utan fina ballonger i glas.
Och i helgen, när mannen min är hemma igen, ska de komma upp på nån bra plats.



Och jag fick också en övernattning på hotell tillsammans med de (som mannen min följer med på också förstås). Det ser jag verkligen fram emot.




Efter jobbet får jag kanske med mig mellansonen på promenaden. Ska bjuda hem honom på en kopp te efter också...
Sen blir det städning, så det är klart tills imorgon, när det är fredag och helg så är det skönt att ha den delen avklarad. Sent ikväll (eller i natt) kommer mannen min hem igen, han har varit bortrest med jobbet några dagar men nu har det gått bra att vara själv, har ju två vakthundar här hemma.


Ha en fortsatt bra dag!
K R A M



4 kommentarer:

  1. Å så fina! Och dessa ballonger varar för evigt :-)
    Kram Helén

    SvaraRadera
  2. Så fina dom var ballongerna, har aldrig sett något liknande.
    Kram mamma C

    SvaraRadera
  3. Snygga ballonger! Övernattning på Clarion är ju helt underbart. Gillar den hotellkedjan. Kraam Pia

    SvaraRadera