torsdag 9 mars 2017

För det är ingen vanlig dag...








För idag är det min födelsedag... 
Min 50:e födelsedag!!
Kan inte riktigt fatta att jag är så här gammal. För det känns faktiskt gammalt. Men, jag känner mig ju inte gammal... Och egentligen är det bara en siffra. 
Har blivit ordentligt firad. Av familj och vänner. Både tidigare och idag. Tydligen är det inte färdig firat än heller... Det är inte bara en födelsedag utan jag firas visst en hel månad. Har blivit utbjuden på festligheter och fått fina presenter och blommor.

Bestämde mig tidigt att jag inte skulle ha nån stor fest eller kalas. Vill att mina vänner kommer ner till stugan när den är bebolig sen istället. Blir bara en middag med familjen.
Redan igår blev jag bjuden på middag och vin av sonen med kompis, fint dukat och blommor på bordet. Idag fick jag god frukost med räkmacka av mannen min och en massa fina presenter.





Snart kommer mina föräldrar på middag och imorgon blir det middag med de andra sönerna också. 
Riktiga mysdagar alltså. 

TACK ALLA
för söta gratulationer på både Instagram och Facebook!!


Ha fin torsdagkväll vänner!
K R A M






7 kommentarer:

  1. Stort grattis på födelsedagen! Du har blivit ordentligt firad, så roligt. Ha en toppenkväll
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Jamen stort, stort grattis! Hoppas du haft en riktigt fin dag! Och vet du, 50 är ingenting.
    Susanne

    SvaraRadera
  3. Hipp hipp hurra på din 50-års dag! Kram Jannice

    SvaraRadera
  4. Ett stort grattis till dig på din 50-års dag.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  5. Mysigt Suss. Fina bilder. Och åter igen stort grattis.
    Kram Petra

    SvaraRadera
  6. Ååå ett stort grattis min sköna, det ser ut som att du blivit rejält firad... med all rätt =) Ja jag är också snart där och man fattar inte riktigt det där talet... men det ju just det det är... ett tal. Huvudsaken är hur man känner sig, det kommer man hur långt som helst med. Stor kram Mia

    SvaraRadera