lördag 25 mars 2017

Vacker vårdag.






På första promenaden var det mulet men sen sprack det upp. Efter andra långpromenaden stannade jag kvar ute, kollade runt på trädgården och satte mig ute på altanen med en bok en stund.
Underbart väder.
Så skönt att kunna klä sig lite tunnare och att få plocka fram solbrillorna igen.




Har duschat och nu ska myskläderna bytas till nåt snyggare för tro det eller ej men ikväll ska jag firas. Blir snart hämtad av mina kära syster och ikväll ska jag ut på roligheter med familjen.
Som sagt den där 50 årsdagen den har jag snart firat i en månad...


Ha en fortsatt fin lördag!
K R A M





2 kommentarer:

  1. Ja nu stundar många mysiga timmar utomhus. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  2. Äntligen är våren här...även om vi här uppe har liite snö kvar på mörka ställen ;)
    Idag blåser den iaf bort...för här viner det i knutarna milt sagt !...Har suttit ute och lett mot solen ett tag, och där jag satt var det lä som tur var, annars kan man knappt vara utomhus !...men vinden ska mojna mot kvällen ;)
    Ha en fin kväll !
    Kram

    SvaraRadera